Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Alternate verwijderd oude produkten niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 09:20
Alternate heeft al een week een 19 inch tft monitor te koop staan voor € 149 euro. Dat dit nogal goedkoop is weet iedere tweaker. Dus ik wilde er graag 3 hebben. De aanbieding was helaas op de site van Alternate nergens te vinden. "het blijkt hier om een scherm te gaan wat helemaal niet meer door ons verkocht wordt" is de reactie van Alternate.

Dus ik zoek verder, en wat schept mijn verbazing? Alternate heeft een alternatief voor € 189 Dit gaat echter ook om een monitor die niet door alternate verkocht wordt.
Update Deze heb ik vandaag pas gemeld bij Alternate.

Daarnaast ook nog een Acer voor € 179 en een Videoseven voor € 189 Dit zijn de enige twee die na mijn mailwisseling vandaag niet meer verkeerd vermeld staat. De Belinea heeft alleen op 29 september niet in de pricewatch gestaan. Alle aanbiedingen worden dagelijks voorzien van een nieuwe datum. De indruk wordt dus gewekt dat het om actuele informatie gaat.

Om aan deze vervuiling van de Pricewatch een einde te maken heb ik contact opgenomen met Alternate. Dat heeft geleid tot de onderstane mail wisseling. Ik heb alleen de emailadressen verwijderd en de links klikbaar gehouden.

Ik heb de webmaster tot wederhoor uitgenodigd in dit topic.
Modbreak:knip

[ Voor 94% gewijzigd door Longbeard op 01-10-2006 11:21 ]

mijn email is <username>@gmail.com.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-11 19:23

Kirpeknots

Wazzup!

ik keek gisteren naar een s479 DFI mobo (855GM-MGF) en had het zelfde bij ALternate

• sanderhak
Kirpeknots schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:03:
ik keek gisteren naar een s479 DFI mobo (855GM-MGF) en had het zelfde bij ALternate
Zou je dit willen ondersteunen met links naar de pricewatch?

• sanderhak
Modbreak:knip

[ Voor 98% gewijzigd door Longbeard op 01-10-2006 11:22 ]

• sanderhak
Humor, Als je dit soort mails stuurt kan het wel in 6 minuten verwijderd worden.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Waarom meld je dergelijke fouten niet via de gebruikelijke weg Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden! aan de Frontpage Admins :? Zij kunnen dan de prijs en de koppeling verwijderen.

Topic gaat dan ook dicht en wordt geschoond van allerlei e-mail verkeer en NAW gegevens.

Wanneer je een prijsfout in de Pricewatch ontdekt kun je dergelijke mailwisselingen beter achterwegen laten en ons van de fout op de hoogte brengen. :) Wanneer een fout zich blijft voordoen kun je het in dit subforum melden. In het geval van een foutive UPID koppeling brengt Tweakers.net de shop op de hoogte van een foutive koppeling, zodat de shop deze koppeling kan verbreken.

[ Voor 34% gewijzigd door Longbeard op 01-10-2006 11:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.