Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de Archos 604 media player te koop is in Nederland?

Ik zat te denken om hem vanuit Amerika te bestellen maar ik weet niet of ik dan ook de 'docking station' kan gebruiken. Die sluit je namelijk weer aan op je TV. Maar dat is anders in Amerika of maakt dan niet uit?'

Verwijderd

misschien een idee om dit te vragen in het algemene archos 4th generation topic te vragen. ik heb geen idee :P

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat vragen wij ons in bovengenoemde topic ook al een tijdje af. Alhoewel de speler al een tijdje uit zou moeten zijn is er nog heel weinig over bekend, op een paar reviews na. Ik vrees dat het nog even wachten wordt. Het beste zou je het topic in de gaten kunnen houden voor meer informatie.

Ik denk trouwens wel dat de Amerikaanse dock in NL gaat werken. Vaak kun je gewoon instellen of je PAL of NTSC wilt. Ik weet het verder niet zeker, maar bij vorige modellen van Archos kon dit wel.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Daar verder dus... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.