Toon posts:

ASUS N7600GS/HTD/256M

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben van plan een nieuwe grafische kaart te kopen hiervoor heb ik al eens een topic geopend maar is weer dichtgegooit. Ik wou toch nog een keer een poging wagen. Dus hier mijn vraag.
Ik wil dus graag de ASUS N7600GS/HTD/256M kopen voor € 129,95.
Alleen heb ik er nu een nvidia kaart inzitten en ook mijn geluid kaart is van nvidia. Is het dan wel mogelijk om deze kaart erin te plaatsen en dat alles goed blijft werken.
dit zijn de specs
Merk ASUS
Type N7600GS/HTD/256M
Interface AGP 8x
Fabrikant NVIDIA
Type Chipset GeForce 7600
Uitvoering GS
Aantal chips 1x
Geheugen 256 MB
Kloksnelheid - Chip 400 MHz
Kloksnelheid - Geheugen 500 MHz
Geheugencontroller 128-bit
Type geheugen DDR1
SLI / CrossFire x
DirectX versie 9.0
Vertex Shader versie 3.0
Pixel Shader versie 3.0
HDTV uitgang 1x
DVI-I uitgangen 1x
TV-out ja
TV-out interface S-Video
Video-in x

processor is amd athlon(tm) xp 3000+, Mxx, 3dnow, 2,1ghz. en geheugen is 512(ga ik uitbreiden met 512 deze kost 45 euro (is dit een normale prijs voor z'n kaart) )

Met mijn kaar nu kan ik ook tv kijken blijft dat nu nog steeds mogelijk.
groet michi.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

voor de prijzen: http://tweakers.net/pricewatch

Verder heeft dit ding geen Video-in, dus TVkijken kan niet. Dan zul je een losse kaart erbij moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie. Zou het misschien ook kunnen dat ik al een losse kaart erin heb zitten en hoe kan ik dat dan zien.
En is het mogelijk om de ASUS N7600GS/HTD/256M in mijn pc te krijgen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:08:
bedankt voor je reactie. Zou het misschien ook kunnen dat ik al een losse kaart erin heb zitten en hoe kan ik dat dan zien.
En is het mogelijk om de ASUS N7600GS/HTD/256M in mijn pc te krijgen.
Tja, kijk gewoon even aan de achterkant van je pc waar je welke kabels in hebt zitten en natuurlijk naar wat voor kaartje er nu in zit.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:44:
Hallo,
Ik ben van plan een nieuwe grafische kaart te kopen hiervoor heb ik al eens een topic geopend maar is weer dichtgegooit. Ik wou toch nog een keer een poging wagen.
Dat is best ok, maar doe het dan goed. Je stelt weer vrij simpele vragen die je zelf op kunt zoeken. De sluitmessage van je vorige topic is dus nog steeds erg geldig. Voor als je hem weer wilt lezen: linkje.
Alleen heb ik er nu een nvidia kaart inzitten en ook mijn geluid kaart is van nvidia. Is het dan wel mogelijk om deze kaart erin te plaatsen en dat alles goed blijft werken.
Is er enige reden om te denken dat het niet zou werken? :? Zolang jij hardware kiest die op je meoderbord functioneert moet dat prima gaan.
512 deze kost 45 euro (is dit een normale prijs voor z'n kaart) )
Je kunt zo de prijzen van andere winkels gaan vergelijken om te kijken of dit een beetje een normale prijs is. En ook kun je kijken op de T.net Pricewatch.
Hieruit lees ik af dat je nog erg weinig zelf hebt gedaan voordat je deze vragen stelde.

Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door.
Of je met een kaart TV kunt kijken hangt van de kaart af. Kijk bij de functionaliteit die de kaart biedt, als het er niet bij staat zal hij het uiteraard ook niet kunnen. In dat geval zit je dus vast aan een los TV-kaartje.

Terw_Dan heeft een nieuw icon! :o

[ Voor 34% gewijzigd door Ultraman op 01-10-2006 15:10 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.