Toon posts:

Sitecom printserver en HP Printer

Pagina: 1
Acties:
  • 811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een printserver, maar krijg deze niet aan het werk.
Het gaat om de volgende printserver en printer:

Printserver Sitecom LN306V2
Printer: Hewlett Packard PSC 2110

Ik heb alles aangesloten. Ik kan via de software de printserver zien in mijn netwerk. Alleen wanneer ik de printer wil toewijzen staat deze niet in de standaard lijst met printers van Windows XP. Nu moet ik dus op een andere manier de drivers installeren. Wanneer ik de software van HP ga installeren krijg ik op een gegeven moment de vraag of ik door wil gaan zonder de printer aan te sluiten. Hier heb ik ja gekozen, omdat hij de printer niet vind.
Dit werkt niet op deze manier...

Wie weet hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Verwijderd

welkom op GoT :)

wat je eens kan proberen is je printer puur op via het netwerk te installeren. Dit houdt in dat je printserver via het netwerk opzoekt en dan probeert te installeren. En als je om een driver wordt gevraagd geef je aan dat je die software die je al hebt wil installeren. succes!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

.inf file opzoeken in de drivers.

Bij het installeren van de drivers kun je dan 'Have Disk' kiezen, en geef je die locatie op (of zoek je em weer op).
Dan gaat 'ie die driver installeren.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.