Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vBulletin] Hoe controleren op illegale versie? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik moet chekken of iemand een illegale versie heeft van vbulletin.

Ik ga namenlijk een free hosting starten en ik wil graag weten hoe dat moet. Ik heb op andere hosting services gezien dat ze gewoon accounts verweideren met illegale vbulletin's en ik wil graag weten hoe ze daar achter komen.

Dank voor aandacht! _/-\o_

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Al een mailtje naar vBulletin gestuurd ?

Lijkt mij dat die wel antwoord hebben.

Portfolio

Verwijderd

Topicstarter
jep.. maar wacht nog op een antwoord.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 20:20

BHQ

verweideren -> verwijderen..
Verder lijkt me het vrij simpel. Als je gemaild word met de vraag om een illegale Vbulletin te deleten, doe dat dan netjes en maak er een melding van terug.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Titelfixje :)

Wat heb je zelf verder al geprobeerd? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
meestal staan er in bepaalde files: nulled by CTC ofzo.. maar die kan je niet altijd berijken..

daarom wil ik het graag weten.

BTW

Thanks voor titelfix

Verwijderd

Topicstarter
srry voor dubbel post maar weet niemand hoe ik dat kan chekken.. vBulletin zegt dat alleen zij dat kunnen

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Je zet in je AV dat illegale software draaien niet toegestaan is en dat je, zodra je klachten krijgt van de fabrikant, het account op non-actief zet. Niet meteen wissen, maar eerst deactiveren. Zodra iemand gaat klagen dat hij wél een legale vB heeft kan je vragen naar een aankoopsbewijs enzo. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat iemand zich voor Jelsoft uitgeeft omdat hij een site niet mag.

We are shaping the future

Pagina: 1