Onterechte troll?

Pagina: 1
Acties:

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:00

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Ik heb gister deze reactie geplaatst: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1780230
Na korte tijd stond deze op 0 en bleek iemand mij een -1 troll te hebben gegeven. Inmiddels is daar 0 - gemodereerd bijgekomen. Anyhow, ik reageerde op een milde troll (imo) om er wat nuance op aan te brengen, ik snap werkelijk niet hoe dat gezien kan worden als een troll. Idem voor het 2e deel van de reactie, dat is een losstaande opmerking die echt niets met trolls te maken heeft. Ik vind eerlijk gezegd sowieso 0 te laag voor mijn reactie, maargoed, da's mijn mening maar. In ieder geval is 'ie nu onterecht als troll bestempeld vind ik. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik moet zeggen dat de reactie idd ondergewaardeerd is en ik heb 'm iets opgehoogd. Ik zal de rest van de draad eens nakijken, want het uiteindelijke probleem is dat je echt slechts 1 moderatie te pakken hebt en verder niets. Erg mager ei'k.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:00

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Ecteinascidin schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:40:
Ik moet zeggen dat de reactie idd ondergewaardeerd is en ik heb 'm iets opgehoogd. Ik zal de rest van de draad eens nakijken, want het uiteindelijke probleem is dat je echt slechts 1 moderatie te pakken hebt en verder niets. Erg mager ei'k.
De parent staat op 0, misschien heeft dat ermee te maken? In ieder geval bedankt voor je moderatie. :)

Saved by the buoyancy of citrus