Ik heb al deze topics doorgenomen, maar daar staat niets in over USB adapters met twee antennes voor snel bewegende voortuigen.
Er worden alleen standaard USB DVB-T adapters genoemd die met een enkele Antenne werden (ingebouwd dan wel extern, met of zonder card reader)
Op veel websites van de fabrikant staat bij deze producten erbij: "doesn't work in a car, train, etc."
Er wordt wel iets gezegd over een digitenne in de auto, maar daar moet je je auto voor laten ombouwen, dus dat is niet bruikbaar in de trein.
Volgens mij bestaan er dus nog helemaal geen draagbare apparaten of USB sticks die werken in snel bewegende voortuigen ( dus met een dusdanig antenne ontvangst systeem dat ze veel van de problemen bij snel rijden oplossen).
Dus als iemand met een bepaald model wel goede ervaringen in de trein heeft hoor ik het graag.
Of als iemand wel een apparaat weet die wordt aangeprezen met ontvangst in snel bewegende voertuigen, ook dat zou erg fijn zijn (graag een linkje naar de productpagina van de fabrikant of webshop)
Ik test graag zo'n product uit en zal laten weten of het een beetje werkt.
.