Pentium 3 1 GHZ

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Hoi,
Mijn vader gelooft niet dat mijn pc oud is, tenminste hij ontkent het ten stelligste. Willen jullie ff allemaal zeggen dat een P3 met 1 ghz, 128 mb ram en een nvidia riva 32 mb WEL OUD is, en dat je er ongeveer geen enkel spel meer op kan draaien, zelfs niet op low.!
Ik weet zelf ook dondersgoed dat dit oud is, maar jullie moeten het even allemaal zeggen voor mijn pa!
Alvast bedankt.
PS. Ik kan hier dus ook niets spelen, maar gelukkig heb ik net bij mijn moeder zelf een nieuwe pc in elkaar gezet met een E6400, 1 gig ram, en een 7300GS (spoedig 1900RX) erin.

Sorry mods, ik wil graag nog ff reageren, op wat jullie zeiden:
Het gaat dus om MIJN pc bij mijn vader, die ik gebruik om te GAMEN. maar dat gaat dus niet. Maar mijn vader begrijpt dat niet. (hij denkt een computer=een computer, dat maakt niks uit, en daar kunnen alle spelletjes op) En ik wil dus zeggen dat dat niet waar is.

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
Dan ga je toch bij je moeder gamen?

En er zijn nog hele leuken spellen die daar op draaien hoor :9

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Thandor

SilverStreak

Een 'leuke' copy paste van het vorige topic met een toevoeging. Wat moeten wij daarmee?
Waarom zouden wij moeten vertellen waarom jouw PC traag is? Indien het jouw PC is mag je wat mij betreft er mee doen wat je wil. Desnoods gooi je het apparaat door het raam en vertel je dat het apparaat defect is en er een nieuwe moet komen. Bedenk dan wel dat je zelf een nieuwe moet kopen omdat het jouw PC is :z

Naast dat, waarom zou jouw vader moeten weten waarom de jouw eigen PC te traag is? Koop een nieuwe of ga het apparaat upgraden. Als je zonodig jouw vader wilt overhalen dan draai je maar wat benchmarks en vergelijk je deze met andere systemen. Toch blijf ik erbij dat het nogal nutteloos is om iemands mening te veranderen over iets wat helemaal niet van hem is :z

Dit topic gaat dus ook op slot.

Ga nu niet nóg een topic openen. Beeld jezelf eens in wat wij moeten met dit soort topics.
Verder is Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! wellicht ook interessant.

[ Voor 10% gewijzigd door Thandor op 30-09-2006 19:11 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.