P3 1 ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Hoi,
Mijn vader gelooft niet dat mijn pc oud is, tenminste hij ontkent het ten stelligste. Willen jullie ff allemaal zeggen dat een P3 met 1 ghz, 128 mb ram en een nvidia riva 32 mb WEL OUD is, en dat je er ongeveer geen enkel spel meer op kan draaien, zelfs niet op low.!
Ik weet zelf ook dondersgoed dat dit oud is, maar jullie moeten het even allemaal zeggen voor mijn pa!
Alvast bedankt.
PS. Ik kan hier dus ook niets spelen, maar gelukkig heb ik net bij mijn moeder zelf een nieuwe pc in elkaar gezet met een E6400, 1 gig ram, en een 7300GS (spoedig 1900RX) erin.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
WOW! oude PC!

(ik draai hier ook met een P3 866 en 512MB RAM en een GF4 MX440 hoor :D)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
Je wilt dus dit horen? 8)7

Ja je pc is erg verouderd en je kan er geen hedendaagse spellen C.q bewerkingingen vloeiend mee draaien.
Voor de nieuwe Windows zal je ook echt een nieuwe pc moeten kopen.

Jij ook weer blij :O :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
Start een spel op van een paar jaar oud en laat je vader zien hoe 'soepel' het loopt. En dan maar hopen dat ie dat reden genoeg vindt, want een P3 1Ghz is natuurlijk wel genoeg voor het standaard officewerk enzo :P

The devil is in the details.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Thandor

SilverStreak

Ik wil enkel zeggen dat dit een nutteloos topic is. Waarom zou onze mening tellen en niet de mening van jouw vader? Wellicht wil jouw vader geen games draaien en is die Intel Pentium III 1GHz meer dan voldoende :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.