Toon posts:

[Outlook 2002]bijlagen weergeven in print van email

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem met Outlook 2002.
Als ik een email bericht met een bijlage heb en ik wil de email printen, dus alleen de email en niet ook de bijlage, dan kan ik niet zien welke bijlage er bij die email horen.
In Thunderbird print hij netjes de email uit met onderaan een verwijzing naar de bijalge die er bij hoort.
Ik wil dit ook in Outlook.
Ik heb gezocht hier op het forum en met Google maar hrb nog geen oplossing kunnen vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp
OS is overigens XP Pro.

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een laatste poging.
Ik ben inmiddels al wel iets verder.
Volgens mij worden de bijlagen wel in de email weergegeven als de mail niet opgemaakt is als html, wanneer dit wel zo is worden de bijlagen niet weergegeven als ik de email uitprint.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Maak een macro welke de mail (HTML) naar jezelf toe mailt in tekst formaat.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:47:
Maak een macro welke de mail (HTML) naar jezelf toe mailt in tekst formaat.
Aan zoiets zat ik ook te denken, maar dan krijg je in je inbox allemaal mailtjes waarvan jezelf de afzender bent. Dit word niet echt overzichtelijk denk ik.

• djluc
Dat maakt toch niet uit, je stuurt die mails gewoon naar een aparte mailbox of je maakt er een regel voor die de dubbelen weer verwijderd.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:10:
Dat maakt toch niet uit, je stuurt die mails gewoon naar een aparte mailbox of je maakt er een regel voor die de dubbelen weer verwijderd.
Maar je blijft dan je eigen naam als afzender houden en niet de naam van de oorspronkelijke verzender. Je kan dan niet snel zien van wie de email komt, dit werkt niet echt handig.

Ik had bedacht dat je mischien de inkomende html mail welke een bijlage heeft automatisch kunt laten converteren van html naar rtf of een email zonder opmaak.
Maar ik kan niet vinden hoe dit moet als het uberhaupt al mogelijk is.
Iemand een idee?

• djluc
Tsja, dan zal het toch gewoon een fax aanschaffen worden ;)

Wat je gewoon doet is een forwarding. Dan zie je ook de originele mail headers op je print staan.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil gaat dus niet lukken ben ik bang.
Ik heb nog geprobeerd of het wel lukt met outlook 2003, maar ook dit maakt geen verschil.
djluc iig bednakt voor je hulp.
Pagina: 1