Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Andere schakelaar mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn huidige schakelaar van mijn moederbord vervangen voor een andere. Toen ik de schakelaar ging bekijken twijfelde ik alleen een beetje wat nou wat is. Het zijn 4 adertjes die ernaar toe lopen en op het schakelaartje zelf zitten 6 pooltjes. Het is een IBM machine dus zoals altijd hebben zie hun eigen dingetjes. Er staat helaas ook niks op de draadjes zelf Hier wat foto's. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat nu wat is? Bedankt alvast! :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aenphummelman/Afbeelding1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aenphummelman/Afbeelding2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 17:54 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Waar gaan alle kabels heen? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

gaat het over een at of over een atx systeem? At lijkt me mogelijks een dubbelpolige schakelaar, atx zou ik het niet weten...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In geval van een ATX stekker heb je maar 2 kabels nodig. Die dingen maken simpelweg even verbinding om de PS-on te triggeren op je mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Ze verdwijnen allemaal in een raar IBM-stekkertje (samen met de + en - van 2 ledjes) wat je dan weer in je moederbord klikt zeg maar, vandaar dat ik er dus ook niet uitkwam. Als je een foto wilt, moet je het even zeggen dan maak ik er natuurlijk eentje. Bedankt voor de hulp alvast.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:56:
In geval van een ATX stekker heb je maar 2 kabels nodig. Die dingen maken simpelweg even verbinding om de PS-on te triggeren op je mobo.
Ok, en wordt dat dan geel-geel of geel-zwart?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:59:
[...]

Ok, en wordt dat dan geel-geel of geel-zwart?
Maakt niets uit op zich, zolang die 2 draadjes maar met elkaar in verbinding komen te staan.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zo te zien heb je twee verbindingen; allebei geel-zwart, en is één van de twee verbindingen in de ruststand verbroken en de andere verbonden.
Is het een schakelaar met puls- of houdfunctie? (dwz, als je 'm indrukt, veert hij dan terug of blijft het knopje naar beneden tot je 'm weer indrukt)

Verwijderd

Topicstarter
Kaj. schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:35:
Zo te zien heb je twee verbindingen; allebei geel-zwart, en is één van de twee verbindingen in de ruststand verbroken en de andere verbonden.
Is het een schakelaar met puls- of houdfunctie? (dwz, als je 'm indrukt, veert hij dan terug of blijft het knopje naar beneden tot je 'm weer indrukt)
Hij veert terug als je m indrukt. :)
Pagina: 1