Toon posts:

Het grote "Raad de kabel" topic!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Toshiba Tecra 8100 (antieke P3 technologie ;) ) heeft een TV-OUT die ik niet aan de praat krijg.
Op het internet en op GoT staan er enkele topics over, slechts 1 (een tweaker) heeft hem aan de praat gekregen, maar hij zegt dat hij gewoon een tulp kabel erin heeft gestopt terwijl dat gewoon NIET past (zelf geprobeerd!).
Daarom heb ik hieronder maar een foto (1600x1200, thumbnail) geplempt van de uitgang op mijn laptop, in de hoop dat een van jullie er raad mee weet!

Afbeeldingslocatie: http://www.twizted.nl/PICT0001small.jpg

EDIT: De kabel is gevonden! Thx Orion84! Maar waar koop ik hem?

Afbeeldingslocatie: http://twizted.nl/kabeltje.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 16:41 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het lijkt verdacht veel op een minijack aansluiting. Waarvoor je dus een verloopstukje nodig zult gaan hebben. Je zou het eens kunnen proberen met een standaard audio minijack->2x tulp verloopje?

NL handleiding op de toshiba site is het met me eens: http://support.toshiba-tr...uals/userman-t8100-nl.zip

pagina 8-17 (oftewel pagina 143 van het pdfje)

Er hoort dus een minijack (of iets dergelijks) naar composite (tulp) verloopkabeltje bij.

[ Voor 41% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2006 16:22 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
is dit niet zon kabeltje met 3,5 jackplug>2 tulip stekkertjes voor video en mono geluid? die op sommige digitale camera's zit

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net zo'n 3,5 jack plug gekocht (voor een sony camer ofzo zei die man?) met 3 uitgangen eraan (L audio, R audio en video) maar hij deed het niet. moet ik misschien een ander soort hebben?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
En staat er bij Toshiba geen beschrijving ?
Lijkt me toch dat je zo'n kabeltje als sparepart zou moeten kunnen bestellen

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:20:
En staat er bij Toshiba geen beschrijving ?
Lijkt me toch dat je zo'n kabeltje als sparepart zou moeten kunnen bestellen
nope, niks gevonden :(

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Orion84 in "Het grote "Raad de kabel" topic!"

Zie mijn edit ;) Zo moeilijk was het niet om die handleiding te vinden. Of bedoel je dat je niet hebt kunnen vinden dat dat kabeltje te bestellen is? Daarvoor zou je ze ook ff een mailtje kunnen sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2006 16:29 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:29:
[...]

Orion84 in "Het grote "Raad de kabel" topic!"

Zie mijn edit ;) Zo moeilijk was het niet om die handleiding te vinden. Of bedoel je dat je niet hebt kunnen vinden dat dat kabeltje te bestellen is? Daarvoor zou je ze ook ff een mailtje kunnen sturen.
Waar dat kabeltje te bestellen is! (Het was niet eens in me opgekomen om de handleiding op te zoeken :X ) Iemand enig idee waar ik hem nu gelijk zou kunnen halen in hoofddorp en omstreken? Aurora en Dynabyte hebben hem iig niet :(

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Bij die drievoudige splitter (je hebt toevallig geen tweevoudige liggen?) werkt het daar met geen van de drie tulp aansluitingen, of heb je hem alleen op de gele tulp geprobeerd?

Verder weet je zeker dat het geen softwarematig probleem is en dat je kabeltje per ongeluk wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:39:
Bij die drievoudige splitter (je hebt toevallig geen tweevoudige liggen?) werkt het daar met geen van de drie tulp aansluitingen, of heb je hem alleen op de gele tulp geprobeerd?

Verder weet je zeker dat het geen softwarematig probleem is en dat je kabeltje per ongeluk wel werkt?
Nope, de software is in orde (voor zover ik kan zien). Bij die drievoudige kabel had ik alleen de gele geprobeerd, na een half uur heb ik hem weer teruggebracht naar de winkel. Ik ga het nu proberen met een gewone audio kabel, ik hou je op de hoogte!

EDIT: ja het werkt! met een gewone audio kabel nog wel! Ik ga nu even naar de Mycom met een plaatje van dat Toshiba specifieke kabeltje en anders haal ik nog een audio kabel >:)

EDIT2: Mycom heeft die kabel niet :( Weet iemand een Toshiba Dealer?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 17:29 ]

Pagina: 1