Yo, ik probeer Mac Os X te installeren op mijn xbox met behulp van pearpc, maar ik hang op het moment even vast. Ik maak gebruik van debian om pearpc te installen en vanuit pearpc Mac Os X te installe. Ik ben bezig met het volgen van deze guide en ik ben nu bij:
"Go into this directory configure PearPC by running the configuration script as ./configure -enable-ui=x11 && --enable-cpu=generic"
Ik typ dit nu in in de terminal onder superuser account, in de juiste map. Dan begint hij iets te doen en geeft een hele lap aan tekst, eindigend met:
Checking for X... no
Cecking for ))Opendisplay in iX11... no
configure: erorr: Could not find Opendisplay in iX11
En dat is het, dan stop hij met installeren. Ik heb het vermoeden dat X11 een of andere videodriver is, maar waarom stopt hij dan?
Alvast bedankt
"Go into this directory configure PearPC by running the configuration script as ./configure -enable-ui=x11 && --enable-cpu=generic"
Ik typ dit nu in in de terminal onder superuser account, in de juiste map. Dan begint hij iets te doen en geeft een hele lap aan tekst, eindigend met:
Checking for X... no
Cecking for ))Opendisplay in iX11... no
configure: erorr: Could not find Opendisplay in iX11
En dat is het, dan stop hij met installeren. Ik heb het vermoeden dat X11 een of andere videodriver is, maar waarom stopt hij dan?
Alvast bedankt