Leadtek 6600gt tdh, ventilator hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Heb voor een maat een jaar geleden een pc smaengesteld met daarin een leadtek 6600gt tdh (met leadtek stock-cooler). NUuhaalde ik gisteren zijn kast open om 't stofgehalte te checken en toen viel me op dat zijn vga-cooler niet draaide. Dus ff de kaard eruit gehaald en voorzichtig 't grootste deel van het stof eraf geblazen. Nu is het probleem niet echt opgelost, want een enkele keer start hij niet met draaien als je de pc aanzet. Na het geven van voorzichtig duuwtje draait hij wel weer constant. Enig idee hoe op te lossen?

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 00:57
Perslucht? Heel klein druppeltje kruipolie?

Tesla Model Y Juniper Performance

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 19:11
niet lang hellen,nieuwe fan of andere koeler monteren.
Let op want als je te lang doordraait zonder koeling kan je Core kapotgaan!
succes

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 09:12
De mijne schakelt anders terug in snelheid als hij te heet wordt en dan krijg ik een melding dat hij te heet is geworden en de grens overschrijd.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-07 13:37
Heb het zelfde probleem met mijn Leadtek gehad, het blijkt dat die fans snel kapot gaan, gewoon en arctic 5 cooler errin doen, draait veel rutstiger en veel koeler

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Er zijn best wel veel topics over dit onderwerp. Probeer de volgende keer de search eens te gebruiken. :)
Waar soheilmd het over heeft, dat Leadtek fans snel kapot gaan, heb ik geen ervaring mee. Mijn Leadtek doet het nog steeds prima. Gewoon beetje onderhouden en massale stof vorming voorkomen.
Wat te doen met deze fan kun je prima opzoeken met de search. Wat hier al wordt gemeld, goed schoonmaken en eventueel een druppie naaimachineolie er in wil nog wel eens helpen. Anders zul je op zoek moeten naar een andere oplossing, zij het een andere koeling of een andere fan ervoor.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.