Online pagina opmaak voor drukken of printen

Pagina: 1
Acties:

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 19:17
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee gebruikers online bijvoorbeeld visitekaartjes kunnen maken. De layout zal volgens een vooraf bepaald corporate stramien zijn maar de tekst variabel en in het lettertype en kleurgebruik van de huisstijl. Ook moet het mogelijk zijn om een flyertje te maken met eigen tekst en evt. een afbeelding. Weet iemand hier een goede oplossing voor? Ik heb al aardig wat gegoogled en ook een mail gestuurd naar Adobe maar jammer genoeg beide zonder resultaat.

Verwijderd

is dit niet mogelijk via PDF oid? lijkt mij dat deze juist icm php een oplossing zou kunnen bieden. maar hoe wil je die menschen hun kaartje laten ontwerpen? flash? php? iets meer info ?

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Er zijn een aantal (online) bedrijven die een dergelijke dienst al aanbieden, zoek eens met google op visitekaartjes oid. Dan kun je misschien bij hen navragen hoe ze dat doen. De kans is natuurlijk aanwezig dat ze je als concurrent zien en geen info willen geven :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Hier is een mooie Indesign CS2-plugin voor verkrijgbaar. Het heeft Cacidi Extreme moet je maar even zoeken op google. Kost iets maar dan heb je ook wat.