Toon posts:

asus zeer traag

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat mijn vorige topic heel bot gesloten is terwijl ik een heel verhaal zat te tikken dan maar zo.

voor degene die wel bereid waren mij te helpen bedankt. Jullie hebben me op weg geholpen en hij werkt weer ok.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 12:24 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Beetje jammer, juist iemand die niet zo veel verstand heeft van computers zou je een beetje moeten helpen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 10:59
cheiron schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:56:
Beetje jammer, juist iemand die niet zo veel verstand heeft van computers zou je een beetje moeten helpen.
Vind ik ook.

Maar omdat de mods nogal op de hoogte van specifieke onderwerpen zijn, moet een ander dat volgens hun precies ook maar zijn....

Ik vind dat ze nogal gemakkelijk een slotje maken of verwijzen naar "lees dit eerst" of "dat eerst". Alhoewel dit dan technisch misschien ook nog iets te moeilijk kan zijn.
In plaats van dat ze zelf wat meer helpen.

Verwijderd

Ik vind dat ook.

Soms is een slotje terecht maar bot reageren is nooit terecht ;x

Verwijderd

Ik ben het wel eens met wat hierboven gezegd wordt.

Anderszijds heeft het topic wel zolang open gestaan dat er tenminste nog enige hulp geboden is (ik weet niet of dit ook de intentie was).

Maar het is natuurlijk wel zo dat op een gegeven moment sommige topics geen zin meer hebben en verzanden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06
Goed, voor dit soort discussies hebben we een ander forumonderdeel: Lieve Adjes (lees ook de stickies aldaar) :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is hier niet de bedoeling he :) Als het niveau hier voor jou te hoog gegrepen is, dan zijn er zat alternatieven op het Internet waar je terecht kunt zonder zelf al teveel ervoor te hoeven doen. Zoals helpmij.nl, iksnaphetniet.nl, beginnersweb.nl, computeridee.nl, etcetera :Y)

Nogmaals: neem de [faq]Registratievoorwaarden[/] en de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT. Daarin staat het bovenstaande wat uitgebreider toegelicht ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 30-09-2006 20:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.