Toon posts:

USB-probleem met een Racestuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Na gisteren kwaad naar bed gegaan te zijn omdat ik m'n geleende racestuur niet aan de praat kan krijgen :'( ,dan toch maar kijken of iemand de oplossing weet voor het volgende probleem:

Het 'Thrustmaster Force Feedback Racing Wheel' wordt niet door Windows XP herkent als ik deze inplug op de USB poort. Daardoor is het min of meer niet mogelijk om drivers te installeren die ik van de thrustmaster website vandaan heb gehaalt. Ik heb geprobeerd handmatig een spelbesturing toe te voegen, maar ook hier geeft windows aan 'niet verbonden'. Andere USB poorten werken ook niet met dit stuur, terwijl andere apparaten wel werken. Dus aan de USB poorten kan het niet liggen heb ik geconcludeerd.

Voor de rest heb ik aan alles gedacht naar mijn mening:
- Alle kabeltjes ingeplugd op het stuur, en natuurlijk de powerswitch naar on
- Via apparaatbeheer de bestaande game-port met de drivers verzorgd, maar dit werkte helaas ook niet (eigenlijk vrij logisch :P )
- Op een andere pc ingeplugd, deze pc gaf wel aan dat er iets verbonden werd. Maar ik wil het stuur op mijn eigen pc installeren omdat die andere pc een beetje veroudert is.
- Ofcourse ge-googled :P, maar niks gevonden

Misschien heeft iemand een suggestie van wat ik vergeten heb, of heeft zelfs een oplossing?

Alvast bedankt!

Gr, Arjen