Toon posts:

Harman Kardon 2.1 Soundsticks II

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Heb sinds vandaag een leger aan Apple spullen;

Maar mijn Harman Kardon speakers gaan niet hard. Ook draait de subwoofer niet rond... Wat kan hier precies de reden van zijn? Is er enige software vereist voor de sticks?

Hoop dat iemand mij kan helpen.. thnx!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:18
Even met je vinger op de + van de rechter speaker blijven drukken?

Lekker!

Verwijderd

Topicstarter
Had het inderdaad door ...Dat blauwe ledje in de subwoofer, blijft continue blauw... ik dacht eerst dat er een soort van bliksem in zou verschijnen...

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:15

Type-R

One Minute Shakin

ronddraaiende subwoofer, bliksem? :?

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:41:
Had het inderdaad door ...Dat blauwe ledje in de subwoofer, blijft continue blauw... ik dacht eerst dat er een soort van bliksem in zou verschijnen...
Nee, het is geen teslacoil ;) Gewoon een mooie subwoofer. Weet ook niet echt waar je dat "ronddraaien" vandaan haalt? Of heeft de verkoper een mooi verhaaltje opgehangen? :>

[ Voor 15% gewijzigd door Matias op 30-09-2006 01:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog een klein vraagje; ik installeer zojuist bootcamp. Brand de driver cd. Druk op installeer... Kom netjes bij xp installatie.. kies daar de gekozen hdd... 30GB. Maar nu boot hij automatisch in win xp .... wat is dit?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikelschippers/got/winxp.JPG

Zie geen error oid in beeldm,, hij boot gewoon door.. Zonder de ALT toets in te drukken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 02:56 ]

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-02 14:00
Je moet even naar configuratiescherm toegaan en daar het programma opstartschijf starten. In dat programma kun je aangeven wat de standaard schijf is waarvan geboot moet worden.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Als je bij het opstarten, voordat het grijze Apple logo verschijnt, de Option toets ingedrukt houdt, krijg je de keuze.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:22

BHQ

Een ronddraaiende subwoofer, waar heb je dat dan vandaan :? Het is gewoon een grappig design, meer niet...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Voor nieuwe vragen kun je een nieuw topic openen. Verder geloof ik dat we over de soundsticks wel klaar zijn, dus sluit ik dit topic :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.