Toon posts:

Plastic Cd sleeves

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt 'harde waren' maar toch...
Ik ben op zoek naar een winkel waar ze van die (zachte) plastic cd-hoesjes/sleeves kan kopen. Je weet wel, die hoesjes die altijd op de covers van pc-magazins zitten.
De hoeveelheid cd(r)s bij mij thuis begint een beetje uit de hand te lopen, en deze dunne hoesjes zijn dan wat idealer dan die dikke jewel cases...
Moet ook nog wel wat hebben om mijn 4 spindels van vorige week in te verpakken >:)

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer de plaatste lijke krantenjongen eens en jat zijn kranten en begin creatief met vouwen en een plakstift voor de randjes

Of vraag mij gewoon direct! (8>

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 16:11 schreef junkster het volgende:
Ik zou zeggen probeer de plaatste lijke krantenjongen eens en jat zijn kranten en begin creatief met vouwen en een plakstift voor de randjes

Of vraag mij gewoon direct! (8>
zoiets doet een zwerver

Verwijderd

Of jezelf Mark als je echt zo hard die dingen nodig heb.

Of neem een Randstand moppie van 2,-- per uur in dienst om die dingen te vouwen!

Verwijderd

Ik heb zelf pro-sleeves van CaseLogic. Deze zijn lekker dun en nemen heel weinig ruimte in. Ze kosten iets van 40 piek, voor 50 stuks. Per stuk kunnen er 2 cd's in.

http://www.casedirect.com/cgi-bin/sgsh0101.exe?SKW=K109101&FNM=00&UID=&GEN0=top_blend_storage.jpg&GEN1=CD&GEN3=Storage&GEN4=Sleeves