Toon posts:

Video Editor, snel logo toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor een van mijn websites neem ik een keer per week doelpunten op mbv mijn YouGo media player. Deze bestanden worden dan in ASF opgeslagen.

Nu ben ik op zoek naar een programma waarmee ik snel een logo over een video kan gooien zodat ik die dan weer met wat reclame voor mijn eigen site natuurlijk kan uploaden. Ik heb tot nu toe honderden videos opgenomen maar altijd zonder logo en daar wil ik nu verandering in brengen.

Enige tips?

Alvast bedankt!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-07 08:04

tweakraiser

I have such sites to show you

druk F1 in windows movie maker ?

Strava | Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
Goh daar heb ik veel aan :O

En volgens mij kan je geen logo toevoegen in windows movie maker maar alleen text. En ik had daar al eens mee gewerkt (wel oude versie) en de kwaliteit die eruit kwam was niet al te best.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

Natuurlijk kun je een logo toevoegen in Moviemaker. Een logo is nix anders dan een transparante bitmap (png of gif). dus zorg ervoor dat je een png met je logo hebt en zorg dat de achtergrond en egale kleur is en maak deze kleur transparant in je favo fotobewerkings programma en importeer deze png als overlay in moviemaker.

Je hebt eigenlijk een extra moeilijkheids graad ingebouwd, ASF is van MS en kan eigenlijk alleen in MS programma's bewerkt worden en daarmee beperk je je mogelijkheden.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !