Toon posts:

Vraagje; Verlopen karma punten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Karma puntjes zijn die dingen waarmee je je post op kan waarderen; ipv standaard 1 dus 2 ofzo.

Ik gebruik ze eigenlijk zelden.

Maar verlopen ze?

Ik gebruik ze nooit, maar zo af en toe zijn ze ineens weer spontaan weg, als ik bijvoorbeeld een paar dagjes niet op. t.net kom. Is dit de bedoeling?

ff de open deur zelf al intikken: "wat zeur je dan als je ze zelf nooit gebruikt?"

hmmm, nou, als ze blijkbaar verlopen, is het dus zaak ZE ZO SNEL MOGELIJK TE VERBRASSEN, voor ze spontaan opgelost zijn.

Wat op z'n beurt mensen weer motiveert om 'maar gewoon wat extra punten er tegenaan te gooien, want anders zijn ze toch weg' en dat kan toch niet de bedoeling zijn?

graag een antwoord van een mede-tweaker/adje ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

4 weken, zoiets staat me bij dat het in de FAQ staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even de 2 faq's die er zijn er op nagelopen, maar er staat dus NIET dat je karma punten verlopen.

Wat WEL verloopt, zijn je moderatie punten. Daar zit ook wat in, anders kun je met 1000 modpoints op zak een hele thread ontwrichten.

Heb ik niet goed gekeken? Staat het er wel ergens bij?

Zo af en toe hoor je iemand in een vlaag iets zeggen als: "pff, vanaf nu post ik alles op +4, ik heb toch genoeg punten." en dat snap ik dus niet.

Het lukt mij NOOIT om meer dan 50 karma puntjes te hebben. In die faq zie je zelfs een een screengrabje van femme met 200+ karma puntjes.

nou wil ik mezelf absoluut niet gelijkstellen met femme, maar blijft toch weird dat die punten spontaan verdwijnen; als ze bij mij niet iedere keer verdwenen had ik er ook al zoiets.

Vraagje: hoeveel karma puntjes hebben jullie in stock?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49

Jaymz

Keep on moving !

28, en ik gebruik ze nooit.

(beoordelen mogen anderen doen)

Verwijderd

Topicstarter
Jaymz: Agreed, daarom gebruik ik ze ook nooit.

Een +4 moet je toch verdienen. Een +4 op een waardeloze post zetten red het toch niet.

maar k'wil nog steeds weten hoe het met dat verlopen zit.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De beginscore kun je verhogen door karma punten in te zetten die je in de afgelopen 2 weken nieuw hebt verkregen
Staat dus zoiets dat punten van je karmamandje brijkbaar zijn als ze jonger zjn dan 2 weken. Dan gaan we gewoon voor de 2 weken.

+4 posters (tenzij ze echt onvrede hebben met het modsysteem (en dus bang zijn onterecht omlaag gezet te worden)) moesten ze omlaagtrappen. (50 karmapunten afpakken werkt misschien wel dan)
Pagina: 1