'navond mede-tweakers,
Ik zit met het volgende probleem. Sinds kort kan ik m'n iAudio 5 weer gebruiken omdat ik me nieuwe oordopjes heb aangeschaft (EP-630
) Maar goed. Het begon al goed toen ik 'm instak in mijn front usb. Windows vroeg of ik Unsigned "USB Mass Storage Device" drivers wou installeren. Beetje vreemd maar dat heb ik tegenwoordig bij elke usb stick/fotoapparaat/mp3 speler.
Ik denk klik gewoon op Continue en hij gaat vrolijk verder. Ik krijg m'n drive letter en ik kan beginnen met kopieeren. Echter, tijdens het kopieren van files vliegt mn mp3 speler eruit en wordt de connectie verbroken. Dit gebeurd op een compleet willekeurig tijdstip. Al mijn andere usb apparaten blijven gewoon functioneren. Direct daarna komt hij weer terug en zou ik weer gewoon verder kunnen gaan. Maar hij blijft hetzelfde doen als ik stuff kopieer. Laat ik 'm gewoon in m'n usb poort zonder iets eraan te doen blijft hij werken.
Wat heb ik al geprobeerd?
ASUS a7n8x-x
AMD Athlon XP 1900+
1024MB ram (PC3200)
2x front usb via mobo aangesloten
6x usb achter waarop aangesloten:
Razer Copperhead muis
Logitech Internet Navigator Special Edition
Logitech QuickCam
Sitecom Bluetooth adapter
Btw: iAudio 5 heeft firmware 1.45e
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!
Ik zit met het volgende probleem. Sinds kort kan ik m'n iAudio 5 weer gebruiken omdat ik me nieuwe oordopjes heb aangeschaft (EP-630
Ik denk klik gewoon op Continue en hij gaat vrolijk verder. Ik krijg m'n drive letter en ik kan beginnen met kopieeren. Echter, tijdens het kopieren van files vliegt mn mp3 speler eruit en wordt de connectie verbroken. Dit gebeurd op een compleet willekeurig tijdstip. Al mijn andere usb apparaten blijven gewoon functioneren. Direct daarna komt hij weer terug en zou ik weer gewoon verder kunnen gaan. Maar hij blijft hetzelfde doen als ik stuff kopieer. Laat ik 'm gewoon in m'n usb poort zonder iets eraan te doen blijft hij werken.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Ik heb de mp3 speler (met hetzelfde kabeltje) op mn laptop uitgeprobeerd en daar installeert ie 'm wel goed zonder vraag en kan ik zonder problemen kopieeren.
- Ik heb alle drivers gekopieerd van mijn laptop naar mijn pc die de mp3 speler gebruikt, namelijk: disk.sys,partmgr.sys,USBSTOR.SYS en volsnap.sys. Van te voren natuurlijk de mp3speler geuninstalleerd en daarna gekeken wat hij deed. Precies hetzelfde..
- Ik heb mn mp3 speler op een andere usb port gedaan(front en back), maar ook dit werkte niet. Hij starte zelfs niet op. Daarna weer teruggezet maar startte hij weer niet op. Totdat ik 'm even ingeplugd had op mn laptop en daarna werd hij wel weer herkent op mn pc
- Ik heb mijn usb 2.0 stick aangesloten op dezelfde usb aansluiting maar deze werkte wel met precies dezelfde files
- Ook blijft mijn usb stick werken samen met de mp3 speler maar hij blijft eruit knikkeren
ASUS a7n8x-x
AMD Athlon XP 1900+
1024MB ram (PC3200)
2x front usb via mobo aangesloten
6x usb achter waarop aangesloten:
Razer Copperhead muis
Logitech Internet Navigator Special Edition
Logitech QuickCam
Sitecom Bluetooth adapter
Btw: iAudio 5 heeft firmware 1.45e
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!