Toon posts:

Mediaplayer gezeur

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, ik zit hier waarschijnlijk verkeerd maar dit is dan ook mijn eerste post op Tweakers.

Het volgende is het probleem. Ik heb gisteren de jaarlijkse format uitgevoerd van mijn systeem, alles er opnieuw op wat ik van belang acht. Dus zo ook de mediaplayer, winamp, quicktime en WMP 10. En nu loopt alles vast wanneer ik media wil spelen, trailers op Quicktime.net, Yourtube filmpjes, google video etc.

In ieder geval kan ik het niet vinden. Ik hoop dat een van de semi-pro's hier een idee heeft.

Met vriendelijke groet,

Priezt

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 11:47
Welkom op GoT, ik denk dat deze vraag beter kan in CSA :)

Heb je Windows Update al gedraaid? Mss dat er inmiddels een update vrij is gekomen die het probleem oplost.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-03 17:49

BHQ

Welke browser gebruik je? Heb je je flash plugin geinstalleerd (youtube en google vids)? Heb je al een andere speler als VLC geprobeerd? Is je system niet gewoon binnen 18 minuten infested? misschien is er hardwarematigs iets niet lekker?

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 11:47
Mediaplayer gezeur

Je hoeft geen 2e topic er voor te openen, de mods verplaatsen het wel ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
YouTube en Google Video gebruiken Flash en staan dus verder los van bijvoorbeeld WMP en QuickTime. Ik denk dat het probleem dieper ligt, misschien bij je drivers. Het je de laatste chipset-, videokaart- en geluidskaartdrivers geïnstalleerd?

Wat je ook kan proberen is start > uitvoeren > dxdiag en op het tabblad muziek de tests te doorlopen. Mocht dat niet helemaal goed gaan kan je de schuifbalk voor de versnelling een stapje terugzetten en kijken of het dan wel lukt.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1 topic is genoeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.