Windows Media Player probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:42
hey,

De helft van al mijn gedownloade liedjes zijn op de een of andere manier niet afspeelbaar met WMP. ik krijg de foutmelding "Windows media player cannot play the file. one or more codecs required to play the file could not be found".

Dus ik moet een codec hebben voor sommige .mp3 liedjes, zijn er verschillende soorten .mp3 liedjes o.i.d. want de meeste liedjes spelen opzich gewoon goed af.

b.v.d.

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Google eens op 'codec'.

• Dekar
ja snap ik maar ik snap niet waarom de helft van mijn liedjes wel gewoon goed afspeelt terwijl die wel gewoon .mp3 zijn net als je sommige die het niet doen, trouwens de codecs in WMP zouden .mp3 gewoon moeten ondersteunen...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bestanden met dezelfde extensie gebruiken niet allemaal dezelfde codecs hoor ;)

• Dekar
TheZeroorez schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:45:
Bestanden met dezelfde extensie gebruiken niet allemaal dezelfde codecs hoor ;)
wist ik niet ;) bedankt voor de snelle reacties, maar waar kan ik een codec van WMP vinden? ik heb net een codec (WM9) geinstalleerd en die bleek niet te werken.. ik check ff verder, als jij misschien iets weet is dat zeer gewaardeerd. _/-\o_

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

MP3's spelen sowieso slecht af in Word.

lees eens de Algemene gedragsregels (Netiquette), verzin een titel, doe zelf wat moeite en let op in welk subforum je post. Zo'n startpost ga ik iig niet verplaatsen

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.