Toon posts:

Cookies IE7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Onlangs heb ik IE7 geinstalleerd en cookies werken niet meer op mijn website, terwijl wanneer ik mijn site in bv Firefox test de cookies wel werken.

Natuurlijk heb ik rondgekeken en gezocht naar een oplossing, maar nog niet gevonden. Wellicht omdat IE7 pas net uit is. Wel kom ik een hoop mensen tegen met hetzelfde probleem.

Zou het kunnen liggen aan de instellingen van IE?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat zou kunnen, maar dat kunnen we pas zeggen als je iets over de instellingen post. En als je een hoop mensen met hetzelfde probleem "tegenkomt", kom je daarbij dan ook geen oplossing tegen?
Heb je hier al eens gekeken?

Post ook eens even hoe je die cookies plaatst enzo? Je zult écht meer info moeten verschaffen willen we je kunnen helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 29-09-2006 20:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:32
Kijk eens naar de P3P header.

Verwijderd

Topicstarter
De code die ik gebruik voor het plaatsen van de cookie is als volgt:

PHP:
1
setcookie("boek", $boek, time()+(3600*3), "/");

Ik heb IE7 zowel op mijn desktop PC als op mijn laptop geinstalleerd. Echter heb ik dit probleem alleen op mijn laptop. Op de PC werkt het goed, ik heb inmiddels op de laptop IE7 al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.

edit:

Code tags gefixed. [\php] kent 'ie niet ;)
RobIII

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 01-10-2006 03:52 ]