Toon posts:

ik weet niet welke provider ik moet kiezen??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een vraagje. Ik wil graag een nieuwe provider. Maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van, ik heb wel op de volgende website gekeken, maar veel wijzer word ik er niet van. http://www.internetten.nl..._vergelijken.asp?min=1500
Mijn postcode is 2990 AA. Ik download opzich niet heel erg veel. Ik lees alleen mails/forums. En ik wil er geen telefoonaansluiting bij. (kosten niet duurder dan 35 per maand)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Sja euhm sorry hoor, maar kijk eens rond in de ervaringentopics? Google eens wat rond over providers? Bij bijv. Xs4all zit je altijd wel goed, met providers als Speedlinq zijn de ervaringen over het algemeen bar slecht. Bij Tiscali heb je cheapje en redelijk goede abbonementjes, en zo kan je nog wel ff doorgaan.

Een telefoonaansluiting heb je -altijd-, of je betaalt vrolijk ca. €10 p/maand erbij voor het kale koperlijntje. Ongeveer even veel als een Belbudget abonnementje, en dan heb je nog een telefoonnummer ook..

[ Voor 42% gewijzigd door BHQ op 29-09-2006 21:16 ]

Verwijderd

En zeker geen Scarlet, want als er wat is willen die gewoon niet helpen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De keuze maken is toch heel makkelijk:

Stap 1: check welke providers beschikbaar zijn op jouw locatie
Stap 2: stel jezelf een budget (wat wil ik max per maand betalen)
Stap 3: bepaal wat je belangrijk vind aan extra's (o.a. hoeveel webspace, vast ip, nieuwsgroepen)
Stap 4: zoek uit het overzicht uit stap 1 de providers die binnen stap 2 vallen en die zo veel mogelijk van stap 3 dekken.

Einde verhaal. Dit kun je dus prima zelf.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40

eisbaer

Zie signature

Neem je planet.nl Betaal je 20 euro in de maand, houd je je telefoonlijn via kpn, heb je een nieuwsserver mocht je die nog een keer nodig hebben. Nadeel: tis een jaarabo die steeds voor een jaar verlengd wordt. Maar goed, dat heb je bij de meeste providers.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben uiterst tevreden met TweakDSL, maar zo zal iedereen wel over zijn of haar provider denken :)
(ADSL 2, 10 Mbit, eerste jaar 19,95/maand), niet gecapte nieuwsgroepen enz.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:27:
hallo,

ik heb een vraagje. Ik wil graag een nieuwe provider. Maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van, ik heb wel op de volgende website gekeken, maar veel wijzer word ik er niet van. http://www.internetten.nl..._vergelijken.asp?min=1500
Mijn postcode is 2990 AA. Ik download opzich niet heel erg veel. Ik lees alleen mails/forums. En ik wil er geen telefoonaansluiting bij. (kosten niet duurder dan 35 per maand)
Kies gewoon een aansluiting bij een grote ISP, dan zit je het meest trefzeker wellicht. Het is niet de bedoeling dat hier op GoT deze zo open vraag wordt gesteld, lees dan even de topics over diverse ISP's door om te kijken wat de ervaringen zijn.

Dit wordt nu alleen maar een opsomming van 'Ik ben tevreden over...' etc.

Overigens kan dit niet je postcode zijn, want dit is het postcode van postbusadressen in Barendrecht!

"De postcode verwijst naar een postbusadres."

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.