Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Logitech Dinovo
[ Voor 45% gewijzigd door Diederik op 29-09-2006 15:49 . Reden: Link gefixed ]
OMG
Mijn verontschuldigingen. Helemaal over het hoofd gezien.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Of pak die van Coolermaster (het Silver ding is dat geloof ik). Die is vrijwel hetzelfde als de Ultrax
Verwijderd
Hehe geeft niks, maar heb hem zelf ook. ( +/- 2 mnd ). En hij bevalt erg goed en de prijs valt ook mee, rond de 24 eu.NitroX infinity schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:53:
OMGMijn verontschuldigingen. Helemaal over het hoofd gezien.
Verwijderd
Er zit wel een enorm verschil tussen die ultraX en diNovo. De toetsen van van de ultraX zijn van heel licht plastic, is ook goedkoper natuurlijk maar er zit een redelijk groot verschil in kwaliteit tussen beide.
Ik dacht me eerst ook een ultraX aan te kopen maar een diNovo typt toch een heel stuk beter en typt meer gelijk een laptop dan de ultraX.
Ik dacht me eerst ook een ultraX aan te kopen maar een diNovo typt toch een heel stuk beter en typt meer gelijk een laptop dan de ultraX.
Ook te krijgen als draadloos toetsenbord met draadloze muis voor ongeveer EUR 50 (tijd geleden 2 aangeschaft bij de MediaMarkt)Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:06:
[...]Hehe geeft niks, maar heb hem zelf ook. ( +/- 2 mnd ). En hij bevalt erg goed en de prijs valt ook mee, rond de 24 eu.
[ Voor 10% gewijzigd door MikeWazowski op 29-09-2006 21:31 . Reden: FF plaatje aangepast aan reglement :) ]
Pagina: 1