Keyboard met laptop toetsen in desktop layout?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een keyboard met laptop-toetsen. Geen probleem, daar zijn wel enkele van. Maar dat zijn allemaal 'laptop-keyboards' met een numpad eraan geplakt.

Zijn er nou helemaal geen keyboards met laptop-toetsen die in een standaard desktop layout liggen?
(Dat de pijltjestoetsen en home, del, ins, etc. gescheiden zijn van het QWERTY gedeelte.)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Logitech Dinovo

[ Voor 45% gewijzigd door Diederik op 29-09-2006 15:49 . Reden: Link gefixed ]

Invoegen doe je zo!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:08
Zoek is:

Ik heb hier een Logitech UltraX Media Desktop, dat is wat je zoekt

Verwijderd

Yep indd

Afbeeldingslocatie: http://www.invert.pl/images/peryferia/ultrax.jpg

Hij bevalt goed. ;)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26
OMG :X Mijn verontschuldigingen. Helemaal over het hoofd gezien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of pak die van Coolermaster (het Silver ding is dat geloof ik). Die is vrijwel hetzelfde als de Ultrax :)

Verwijderd

NitroX infinity schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:53:
OMG :X Mijn verontschuldigingen. Helemaal over het hoofd gezien.
Hehe geeft niks, maar heb hem zelf ook. ( +/- 2 mnd ). En hij bevalt erg goed en de prijs valt ook mee, rond de 24 eu.

Verwijderd

Er zit wel een enorm verschil tussen die ultraX en diNovo. De toetsen van van de ultraX zijn van heel licht plastic, is ook goedkoper natuurlijk maar er zit een redelijk groot verschil in kwaliteit tussen beide.
Ik dacht me eerst ook een ultraX aan te kopen maar een diNovo typt toch een heel stuk beter en typt meer gelijk een laptop dan de ultraX.

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 14:09

MikeWazowski

Look into my eye

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:06:
[...]Hehe geeft niks, maar heb hem zelf ook. ( +/- 2 mnd ). En hij bevalt erg goed en de prijs valt ook mee, rond de 24 eu.
Ook te krijgen als draadloos toetsenbord met draadloze muis voor ongeveer EUR 50 (tijd geleden 2 aangeschaft bij de MediaMarkt)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sweeper.nl/LogitechUltraXMediaDesktopS.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door MikeWazowski op 29-09-2006 21:31 . Reden: FF plaatje aangepast aan reglement :) ]

Pagina: 1