Is er een programma dat weergeeft of een offline gebruiker daadwerkelijk offline is of alleen zijn/haar status op offline heeft staan maar wel aangemeld is?
Allereerst: heb je zelf al gezocht?
Het lijkt me trouwens niet dat zoiets bestaat, en áls het al bestaat lijkt het me niet wenselijk. Als ik onzichtbaar wil zijn wil ik ook écht onzichtbaar zijn. Ik wil dan niet dat mensen alsnog kunnen zien of ik er ben of niet.
Het lijkt me trouwens niet dat zoiets bestaat, en áls het al bestaat lijkt het me niet wenselijk. Als ik onzichtbaar wil zijn wil ik ook écht onzichtbaar zijn. Ik wil dan niet dat mensen alsnog kunnen zien of ik er ben of niet.
Er zijn overigens wel weer tools waarmee je kan zien of iemand je heeft geblocked
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[google=msn block checker]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
En dan vul je je account gegevens in (user/pass) je ziet wat leuke dingetje... en flop ze kapen je account. Nee, raad het mensen ook nog aan!BtM909 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:49:
Er zijn overigens wel weer tools waarmee je kan zien of iemand je heeft geblocked
weet wel dat dat niet altijd goedgaat, sommige van die sites hebben je wachtwoord nodig, en dan hijacken ze je MSN!
Met slimme buurman hierboven ^^
[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 29-09-2006 15:54 ]
Vaak hoef je dat niet in te vullen hoor, gewoon emailadres van de ontvanger
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
jup en dan je mailbox vol spam ontvangen!
Verwijderd
Betekent nog steeds één extra actief emailadres voor in de database.LED-Maniak schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:55:
Vaak hoef je dat niet in te vullen hoor, gewoon emailadres van de ontvanger
Zulke sites moet men gewoon vermijden.
Mjah, ik ga er vanuit dat de TS wel over enige vorm van intelligentie beschikt en er dus een zoekt waarbij je het email adres in moet vullen van diegene waarvan je wilt checken of 'ie online is of niet. Anders ben je inderdaad niet zo heel erg slim bezig.ThinkPadd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:53:
[...]
weet wel dat dat niet altijd goedgaat, sommige van die sites hebben je wachtwoord nodig, en dan hijacken ze je MSN!
Met slimme buurman hierboven ^^
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
http://msn.blocked.nl
Die blockchecker werkt prima, wel vrij veel popups (ook met FF...), maar hoef je geen user/pass op te geven
Die blockchecker werkt prima, wel vrij veel popups (ook met FF...), maar hoef je geen user/pass op te geven
Ik gebruik onder linux altijd GAIM en die geeft per contactpersoon aan of je ook bij diegene in de contactlijst staat en of je geblokkeerd bent, die kan je. Ik heb eigenlijk nog nooit echt de mogelijkheid gehad om dit te controleren. Maar ik zag dat ik bij een paar hele vage kennissen niet meer in de lijst stond, maar niet geblokkeerd was. Dat zou erop wijzen dat het werkt en iig geen rotzooi oplevert. Met al die check-tools heb ik, via anderen, nogal slechte ervaringen.
Ik vraag me wel af of je op die manier kan zien of iemand daadwerkelijk off-line is of niet, dat zou je even moeten testen.
Te downloaden via http://gaim.sourceforge.net
Ik vraag me wel af of je op die manier kan zien of iemand daadwerkelijk off-line is of niet, dat zou je even moeten testen.
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Achja, als hij je dan geblokt heeft om een stomme reden maakt dat ook weinig uitVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:57:
[...]
Betekent nog steeds één extra actief emailadres voor in de database.
Zulke sites moet men gewoon vermijden.
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
Ook lekker slim om op een willekeurige site je wachtwoord in te vullenquesta schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:52:
[...]
En dan vul je je account gegevens in (user/pass) je ziet wat leuke dingetje... en flop ze kapen je account. Nee, raad het mensen ook nog aan!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
En dat is maar direct een reden om de mafia en/of een of andere criminele bende te sponsoren?LED-Maniak schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:00:
[...]
Achja, als hij je dan geblokt heeft om een stomme reden maakt dat ook weinig uit
Dacht het niet.
Die site geeft ook een 'prima' indruk.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:59:
http://msn.blocked.nl
GAIM geeft alleen aan wie jij geblokkeerd hebt, niet of iemand jou geblokkeerd heeft. Het checkt inderdaad wel of iemand jou nog in zijn/haar lijst heeft staan en dat is wel verrekte handig.QuaQu schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:00:
Ik gebruik onder linux altijd GAIM en die geeft per contactpersoon aan of je ook bij diegene in de contactlijst staat en of je geblokkeerd bent, die kan je. Ik heb eigenlijk nog nooit echt de mogelijkheid gehad om dit te controleren. Maar ik zag dat ik bij een paar hele vage kennissen niet meer in de lijst stond, maar niet geblokkeerd was. Dat zou erop wijzen dat het werkt en iig geen rotzooi oplevert. Met al die check-tools heb ik, via anderen, nogal slechte ervaringen.
Verwijderd
Ja nou en? Hij werkt gewoon. Bij veel blockcheckers krijg je onterecht te zien dat diegene offline is. Het kan natuurlijk zijn dat de e-mailadressen ergens anders voor gebruik worden...
AMSN doet ongeveer hetzelfde als GAIM volgens mij.... ook te downloaden op sourceforge.net... werkt bij mij ook prima
Verwijderd
Ontvag je zelf soms graag spam/malware/phishing emails? Denk je dat andere mensen dat graag ontvangen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:10:
[...]
Ja nou en? Hij werkt gewoon. Bij veel blockcheckers krijg je onterecht te zien dat diegene offline is. Het kan natuurlijk zijn dat de e-mailadressen ergens anders voor gebruik worden...
Op security professionals na kun je wel stellen dat het antwoord een volmondige NEE is.
Verwijderd
Nee oke, is inderdaad wel iets om over na te denken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:17:
[...]
Ontvag je zelf soms graag spam/malware/phishing emails? Denk je dat andere mensen dat graag ontvangen?
Op security professionals na kun je wel stellen dat het antwoord een volmondige NEE is.
Maar heb je zelf dan ook een alternatief?
Gaat hier inderdaad niet om blocked accounts maar puur om het feit of iemand wel actief is maar zijn account tijdelijke offline heeft staan (even afgezien van het feit dat deze persoon zijn status niet voor niets op offline heeft staan).
Msn+, dmsn etc. hebben deze optie niet.
Msn+, dmsn etc. hebben deze optie niet.
Pagina: 1