Toon posts:

Muismat voor Lasermuis (tegel of glas ?!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een G5 lasermuis besteld. Nu zit ik me af te vragen of iemand ervaring heeft met deze muis op een gekleurde glasplaat (helemaal donker) of een sanitairtegel :) als muis'mat'

Mij lijkt dat dit ook goed zou moeten werken; glad, niet doorzichtig maar wel licht spiegelend.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik weet niet of ik dit topic in de juiste cat. geplaatst heb?!?

Alvast bedankt.

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:00
Bij een lasermuis moet dit geen enkel probleem zijn lijkt mij. Ik heb hem hier gewoon op m'n tafel liggen die iets spiegelend is maar het werkt toch gewoon goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou em natuurlijk ook gewoon op mijn buro kunnen leggen, maar die is niet erg glad. Dat lijkt me bij gebruik van bijv. een glasplaat toch een stuk fijner 'muizen'.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 15:33
Ik heb gehoord dat een G5 niet werkt op een icemat dus een ik ben bang dat een glasplaat niet gaat werken. ik weet het niet zeker of het zo is want ik heb het zelf niet getest.
Ik gebruik zelf een G5 met een corepad en dat werkt erg prettig.
Ze zijn niet zo heel duur (20 - 25 euro) dus ik zou gewoon een corepad nemen.

[edit]

Een donkere glasplaat zou best eens kunnen werken. Als je het toch al hebt liggen kun je het altijd proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ernie op 29-09-2006 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de muis over een paar dagen binnen. Ik heb een zwart glasplaatje besteld
(spiegelfabriek als buren ;) ). Dan zal ik eens even gaan testen. Laat hier wel ff weten hoe het werkt.
Iig bedankt voor de reacties.
Was benieuwd of er al iemand ervaring mee had.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een Corepad Magna (glasplaat) en een G7 werkt perfect.

Wel niet verkeerdom neerleggen dan doet ie t niet (I found out the hard way :P )

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
arno e:
Na een firmware update kan de G5 ook de icemat aan.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 23:47

Zjemm

...

ik heb een g5 en een zwarte icemat...werkt perfect
nix geen storingen of vreemde zaken bij mij stond er wel de nieuwste firmware op

opensecure.nl

Verwijderd

Topicstarter
Das wel ff handig om te weten, van die firmware update.
Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de G5 en ook de glasplaat, maar dit werkt niet. Heb maar even tijdelijk de glasplaat omgedraaid en ben op de achterkant aan het muizen. Niet echt geweldig, maar je even wachten tot wat beters.
Pagina: 1