Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag: Informatie

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even vragen of iemand van jullie een goede site of instelling weet waar ik informatie kan vinden voor mijn sectorwerkstuk. Ik doe mijn werkstuk over ICT - Beheer in het algemeen.
Sorry als ik het misschien in het verkeerde forum heb gepost, maar ik ben nieuw hier en ik wist niet waar ik het anders kwijt zou kunnen.

Alvast hartelijk bedankt

Groetjes

Stijn

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Welkom,

Heb je google al eens geprobeerd? en de search van het forum?

Verder is dit niet te manier om een topic te openen en ik denk dat het verstandig is om de registratie voorwaarde nog eens door te lezen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat andreict dus al zegt :)
Wat heb je geprobeerd? Waarom kan je het zelf niet vinden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op google altavista en ilse gezocht maar ik krijg gewoon niet de goede info. Ik heb heel veel nodig dus...

Verwijderd

Probeer onder andere:

-JStor, een opslagplaats voor wetenschappelijk artikelen. Een gratis account is zo aangemaakt maar geeft je geen recht op alle artikelen (wel een hoop).
-ACM, idem
-Informatie, een vakblad voor de branche, website zit wel achter een ww maar in de bieb hebben ze de papieren versie
-Emerce, online nieuwsdienst
-Gartner, onderzoeksbureau, soms betaalde rapporten
-Forrester, idem

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:26:
Probeer onder andere:

-JStor, een opslagplaats voor wetenschappelijk artikelen. Een gratis account is zo aangemaakt maar geeft je geen recht op alle artikelen (wel een hoop).
-ACM, idem
-Informatie, een vakblad voor de branche, website zit wel achter een ww maar in de bieb hebben ze de papieren versie
-Emerce, online nieuwsdienst
-Gartner, onderzoeksbureau, soms betaalde rapporten
-Forrester, idem
Bedoel je daarmee dat ik dat op google moet intikken? Of zijn dat sites.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:29:
[...]

Denk dat je sneller antwoord heb om die termen in google te mikken, en dan kijkt wat de results zijn, ipv hier op antwoord gaat wachten.

Je hebt inmiddels een zetje gehad, nu aan jouw weer om wat moeite er voor te doen ;)

Succes in je zoektocht
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:34:
Hehe inderdaad ;) Bedankt voor alle info maar volgens mij mag ik niet op dit forum zitten van mijn leraar :S

Bedankt!
Dan kijk je toch als je thuis bent, dan heeft ie dr niets over te zeggen :P Te hard rijden mag ook niet, doen er ook zat ;)

[ Voor 28% gewijzigd door RaZ op 29-09-2006 12:41 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Hehe inderdaad ;) Bedankt voor alle info maar volgens mij mag ik niet op dit forum zitten van mijn leraar :S

Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:29:
[...]

Dat zijn sites.

[edit]
Hmmm, geen idee hoe oud de TS is, maar misschijn zijn JStor en ACM toch een beetje overkill. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 12:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oké Hartelijk bedankt voor de info

Meer heb ik denk ik niet nodig

Mvg Stijn

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Meer ga je uit dit topic ook niet krijgen want dit topic gaat op slot :P

GoT is niet bedoeld voor huiswerkvragen. Lees nog eens de voorwaarden, FAQ en policy van het forum en de subfora door voor de rest van de regels op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.