[xp] Website tracking software

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 12:47
Na een lange tijd de website http://parlando.sdu.nl/cgi/login/anonymous te hebben gebruikt werd ik een beetje moe van het telkens weer invoeren van de zoekgegevens.

Nu kwam ik uit bij een programma genaamd 'Website watcher' deze zou in staat moeten zijn hier, nadat deze uiteraard was ingesteld, met 1 druk op de knop mij de nieuwe artikelen te laten zien. Helaas werkt dit niet omdat de links niet meer geldig ( inlog sessie is over) zijn en de gegeven optie van Website watcher die hiermee overweg zou moeten werkt niet.

Nu ben ik op zoek naar een ander stukje software zoals Check@Get of Copernic Tracker voordat ik over ga op aanschaf van 1 van deze producten wil ik graag weten of mensen hier met hetzelfde problemen zitten of ooit tegen zijn gekomen, zeker aangezien website watcher geen goedkoop programma is hoop ik nog steeds op een oplossing hiermee.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Zijn er geen website waar je van een normale website een RSS-feed kunt maken? Volgens mij heb ik ooit eens zoiets gezien. Ik zal eens zoeken. Bij succes post ik het hier.

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 12:47
Niemand zoekt hier meerdere databases af? Althans niet geautomatiseerd? Iemand een idee hoe ik op een snelle en efficiente manier website's kan doorzoeken op sleutelwoorden zoals bijvoorbeeld:

www.minfin.nl
Parlando

[ Voor 7% gewijzigd door Elquinto op 29-10-2006 15:14 ]