Ervaring gevraagd met Numark CDN22MK4 cd-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 14:36
Wie kan me iets over dit ding vertellen?? Is het een beetje degelijk spul?? of is het in 2 tellen tijd overleden? qua functies hebben we niet veel nodig (hoe simpeler hoe beter) aangezien de grootste kneus er nog mee moet kunnen draaien.
Ik kwam wel wat reviews tegen op www.new-line.nl die allemaal erg positief waren, maar ben toch wel benieuwd naar jullie mening

iRacing Profiel

• kroegtijger
*KICK*

Niemand ook maar ervaring mee?? :S

iRacing Profiel

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:13

ralpje

Deugpopje

Kicken binnen 24 uur is not done :|
On-topic: ik ben zelf nooit zo tevreden over de reactietijd van die dingen, ze zijn toch altijd ietsje trager (millisecondes, maar toch) dan de pioneers of denons, waardoor spot-on mixen weer net iets lastiger wordt.
Verder is numark redelijk goed spul hoor :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• kroegtijger
ralpje schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:33:
Kicken binnen 24 uur is not done :|
:$ ik weet het, maar we hebben ze op korte termijn nodig, en als ik iets anders moet gaan zoeken wordt het wel kort dag namelijk :+
On-topic: ik ben zelf nooit zo tevreden over de reactietijd van die dingen, ze zijn toch altijd ietsje trager (millisecondes, maar toch) dan de pioneers of denons, waardoor spot-on mixen weer net iets lastiger wordt.
da's voor dit doeleinde niet zo heel boeiend. Er gaat niet zwaar professioneel op gedraaid worden ofzo... Gewoon in de kroeg een fatsoenlijke overgang kunnen maken en een beetje kunnen pitchen is meer dan genoeg. Hoeft niet perfect te zijn, anders hadden we nooit naar dit soort apperatuur gekeken maar meteen blindelings 2 CDJ1000's met een XTC ertussen neer gekwakt :P
Verder is numark redelijk goed spul hoor :)
Kijk, da's goed nieuws :) gezien de manier waarop hardware nog wel eens behandeld wordt ben ik daar wel blij mee. T moet enigzins degelijk zijn, en het is qua prijs nog best wel op te hoesten om het 1x per jaar te vervangen *O*

iRacing Profiel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je weet het maar doet het toch, voor mij altijd niet echt positief. Hou je voortaan gewoon aan de regels...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.