Het heeft even geduurd, aangezien dit festival 16 juli gehouden werd. Het was mijn eerste festival waar ik geschoten heb, maar ik heb mij zeker vermaakt. 423 foto's geschoten, veel aangeklooid, en uiteindelijk maar 24 foto's overgehouden die ik showcase waardig vond. Grote kans dat ik over een jaar deze foto's volledig beneden mijn peil vind, maar dat zien we dan wel weer.
Dit festival heb ik trouwens geschoten samen met RHE123 en RC, die hopelijk op een later moment hun foto's zullen toevoegen aan dit topic.
Voor nu, veel plezier met kijken, en alle opmerkingen zijn welkom, maar onderbouw wel je mening.
W01:
Seven
W02:
Seven
W03:
Seven
W04:
Seven
W05:
Seven
W06:
Publiek
W07:
Fotograaf in het publiek
W08:
Think of One
W09:
Nailpin
W10:
Wipneus en Pim
W11:
Wipneus en Pim
W12:
Wipneus en Pim
De kleuren kloppen jammer genoeg niet helemaal in elke browser. Kleuren ruimte is in ieder geval sRGB, als je de foto's goed wilt zien, gebruik dan Safari of download de foto's en bekijk ze in een goed programma. Mocht iemand tips hebben over hoe de kleuren wel goed te krijgen voor het web, laat alsjeblieft wat van je horen
Kleuren probleem gefixed. Vanuit Lightroom meteen naar sRGB exporteren, en daar dan niets meer mee doen. Nu kloppen ze tenminste wel
Dit festival heb ik trouwens geschoten samen met RHE123 en RC, die hopelijk op een later moment hun foto's zullen toevoegen aan dit topic.
Voor nu, veel plezier met kijken, en alle opmerkingen zijn welkom, maar onderbouw wel je mening.
W01:

Seven
W02:

Seven
W03:

Seven
W04:

Seven
W05:

Seven
W06:

Publiek
W07:

Fotograaf in het publiek
W08:

Think of One
W09:

Nailpin
W10:

Wipneus en Pim
W11:

Wipneus en Pim
W12:

Wipneus en Pim
De kleuren kloppen jammer genoeg niet helemaal in elke browser. Kleuren ruimte is in ieder geval sRGB, als je de foto's goed wilt zien, gebruik dan Safari of download de foto's en bekijk ze in een goed programma. Mocht iemand tips hebben over hoe de kleuren wel goed te krijgen voor het web, laat alsjeblieft wat van je horen
Kleuren probleem gefixed. Vanuit Lightroom meteen naar sRGB exporteren, en daar dan niets meer mee doen. Nu kloppen ze tenminste wel
[ Voor 5% gewijzigd door Wolfensteijn op 13-10-2006 22:11 ]