Ik heb al een tijdje een Linksys WAG354 ADSL modem router. Eigenlijk vanaf het begin af aan vertoont deze vreemde kuren. Zodra ik de router aan/uit zet, heb ik opeens last van dat ik sommige sites niet kan bezoeken. Voornamelijk sites waar ik wat vaker kom. Het vreemde ervan is, dat ik deze problemen op verschillende manieren kan oplossen. Namelijk door opnieuw op te starten kan ik vaak weer op wat meer sites, maar ook door de router opnieuw op te starten kan ik op wat meer sites. Echter nooit kan ik op alle sites. Er zitten er altijd wel één tussen die niet werkt (vreemd genoeg is dat vaan GoT, maar niet tweakers). Daar komt ook nog eens bij dat als het enemaal goed werkt, het ook goed blijft werken. Ik heb de router een paar maanden aan laten staan, en toen heb ik geen problemen gehad. En sinds ik pas geleden de router uit heb gezet voor het eerst sinds tijden heb ik weer die problemen.
Even samengevat:
Onstaan probleem:
Na opnieuw opstarten routen. Vervolgens sporadisch.
(Gedeeltelijke) Oplossing:
* Router resetten
* Computer resetten
Ik heb Win XP pro (pas opnieuw geinstalleerd), de laatste firmware, en KAV anti-virus.
Even samengevat:
Onstaan probleem:
Na opnieuw opstarten routen. Vervolgens sporadisch.
(Gedeeltelijke) Oplossing:
* Router resetten
* Computer resetten
Ik heb Win XP pro (pas opnieuw geinstalleerd), de laatste firmware, en KAV anti-virus.
Hallo met Tim