Ipod Shuffle of Zen Nano Plus?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Zoersel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik overweeg een mp3 speler te kopen van 1GB. Ik zou kiezen tussen de nieuwe Ipod Shuffle (kleinste formaat) of de Zen Nano Plus. Deze laatste heeft meer features: losse AAA
voeding, FM radio, Audio in, Wma-formaat (wat Ipod niet heeft denk ik). Hij kost hetzelfde als de
Ipod en is nauwelijks wat groter. Maar mijn vraag: is hij kwalitatief even goed? Meer features voor evenveel geld doet mij vrezen dat hij ergens "minder" moet zijn. Of niet? Anderzijds is de Ipod nog kleiner, met mooier design en kan hij vastgeklikt worden op kleding. Kan iemand mij in mijn keuze helpen bij de voor- en nadelen?

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:13

sphere

Debian abuser

Als je ergens kan vinden hoe lang je met een batterij doet van een iPod (x jaar) dan kan je ook beter afwegen hoe nuttig een AAA batterij als voeding is. Verder zou ik me gewoon laten leiden door geluidskwaliteit en of die aansluit bij wat jij belangrijk vindt.

[ Voor 11% gewijzigd door sphere op 29-09-2006 10:22 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit heb je in het verkeerde forum geplaatst, maar je kan over beide spelers zat ervaringen vinden op het forum, ook wat de kwaliteit is. met die info moet je je keus kunnen maken.

kiezen moet je nog steeds zelf doen, lukt best. Jij moet het kiezen, niet wij...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.