Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT denk16 tricks? weet iemand wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand dat? Of er nog coole tricks in dat level zitten? bv ergens dat invisible ding ofzo. die kan ik niet vinden daar. De redeemer ken ik al (wie niet?) maar verder ken ik geen geheime dingen. Wie wel??

thanx already

Verwijderd

Topicstarter
niemand? is al bijna een uur om :)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik zit al een uur lang na te denken wat je bedoelt met DENK16.
Je bedoelt DECK16.

Thy will see the light...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Tricks? Wat wil je nou van tricks, Deck 16 is gewoon het perfecte DM level en daarmee uit. Je hebt geen tricks nodig >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Nee in deck16 zitten geen dingen verborgen als je dat bedoelt, wel zijn er een aantal zeer coole moves, je kan bijvoorbeeld een dodge maken vanaf de boxen bij AMP:R naar de balk met de shieldbeld.

Een ander leuk grapje is dat je je in het venster boven de mini kan verstoppen, in DM niet zo leuk maar in 1on1 kan het zeer nuttig zijn.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Christ....UT newbie's hoor :P
Ach ja, Deck ruled wel, liftjump is wel leuk-> onder die balk door als je van lift af jumped...daar kan je je enemy's redelijk dik mee flessen...Maarja, nuff said, let's frag :D

http://www.utdmg.com
Dutch Master Gamers

{DMG}MICH-NL has spoken ( :r *D)

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry hoor, ik moet het ook leren. ik weet bv niet wat een dodge is....was dat. en welke mini wordt er bedoeld..???
alvast bedankt, ik ben jullie eeuwig dankbaar :)
Ik kan wel redelijk fraggen, maar al die truukjes heb ik me nooit in verdiept

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
dodge is duiken, dat doe je door snel 2x in een bepaalde richting te drukken en dan te springen, heel handig om vijandelijk vuur te ontwijken :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
of juist heel snel op je enemy te springen!/verassen!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Dodge is gewoon 2x snel forward, backward, left of right indrukken. Dan maak je een snelle jump naar de genoemde kanten...Is heel handy voor ontwijken bullets en het dollen van enemys. Mini-> minigun.
Das in deck voor de liften bij dat trappetje. Maar die tip is vrij nutteloos en ik hoop ook niet dat je hem used aangezien dat een echte newbie/camp plek is...sad dus |:(

Naja GL man! Ik speel veel op Gamepoint, cya daar? Laters

MICH

http://www.utdmg.com
Dutch Master Gamers

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 30 januari 2001 22:38 schreef MICH2001 het volgende:
Mini-> minigun.
Das in deck voor de liften bij dat trappetje. Maar die tip is vrij nutteloos en ik hoop ook niet dat je hem used aangezien dat een echte newbie/camp plek is...sad dus |:(
hmz Das niet echt een newbie plek, maar meer om mensen te verrassen. Denk maar aan Vespillo die meester in deck16 is, die heeft mij in een grijs verleden dat nog geleerd *D.

Greetz ReXomniu/\/\

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vespillo neukt kippen :P

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

De leukste dodge die niet veel gebruikt wordt (ja, ik weet het, door jullie allemaal wel) is dodge forward. Als je die uitvoert en direkt achter je tegenstander terecht komt snel omdraaien en frag. :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 30 januari 2001 23:49 schreef Maiar het volgende:
Vespillo neukt kippen :P
Ooooooh echt niet piemel!!! :P

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Topicstarter
ik ken het wel ja, die dodge, maar gebruik het nooit (wist niet dat het dodge heet). En verstoppen is beetje lame.....ook nie leuk. Ik beweeg continu......springen vooral veel. Ik vin UT echt tof!! :)
Ik ga binnekort samen met een ander een site opzetten, met beetje info en waar je je kunt aanmelden om op me server te spelen enzo. Lijkt me wel leuk

• Agent-X
  • Niet online
Stel gewoon public de volgende server op:

Deck16][ - 2 vs 2,
weapon stay,
ff (50% ?),
no amp,
no redeemer,
no timelimit,
vote=on,
fl=30,
cshp( dat anti-eembot gezever )

en dan heb je de beste server van heel de wereld,..echt waar :P

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met public de server opzetten? ergens anders laten hosten ofzo? ik vin het wel fijn als ik er thuis bij kan....kan ik zelf lekker via 10mbit werken namelijk :)

• Agent-X
  • Niet online
Dat de server publiekelijk toegankelijk is.
Oftewel: geen paswoord ;)

Zou tof zijn als je de genoemde configuratie toe zou passen..dan ga ik zeker eens kijken hoe de ping is daar..

Verwijderd

Topicstarter
de ping wil nog wel es beroerd zijn hier....
kan ik nix aan doen, ligt aan @home. Die server draait al wel regelmatig voor kennissen enzo. Icq maar, dan kun je wel een x komen kijken.....

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 02:59
als je leuk met de redeamer rond wilt vliegen zonder dat iemand je ziet moet je als je bij de redeamer komt rechts op die balken gaan staan.
Lekker donker zodat niemand je ziet en je op je gemak rondjes kan vliegen.:)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie je dan wel, ik heb de brightness lekker hoog staan :P
Als je links gaat staan is het moeilijk dan rechts om je te zien. Dan gaak er van uit dat je net binnekomt bij de redeemer, dan links.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Redeemer, tjonge jonge

• Agent-X
  • Niet online
:P

Verwijderd

Topicstarter
Redeeemer gaat er dus uit als het serieus wordt hè......geen gelul met dat kutding

Verwijderd

Heheheheh UT newbie??

jij killah??

d8 het niet, we UT-den al voordat de game hier in de winkels lag, alleen kloten dat ik geen 14 meer ben en dus weinig tijd heb om met mijn vrindjes na schooltijd te gamen.

UT is en blijft een bruut spel, ook al ben ik 23, het is gewoon gaaf, ik zat in [AOW] daar hadden we een lid van over de 30 cewl.
Pagina: 1