Site crashed tijdens Flash Player Installatie??

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Een paar dagen geleden heb ik snip opgeleverd, maar nu belt de klant steeds terug dat de website de hele tijd crashed als zij (en al haar collega's, en een hele boel mensen op andere locaties) proberen de site te bekijken. Zelf heb ik er op mijn computer geen last van.

Vandaag heb ik eindelijk een screenshot kunnen bemachtigen van dit fenomeen (klik om te vergroten):

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/2811/bvlcrashta6.jpg

In de titelbalk van de browser staat "Flash Player Installation" en in de linker-onder-hoek hoort flash te staan, en daar staat nu een button met "get adobe flash player". In het midden verschijnt een wit vlak en over de rest van de site ligt een half transparant wit vlak.

Als dit voorkomt kunnen de bezoekers van de website niets meer doen, er wordt geen flashplayer installatie gestart, er kan nergens meer op geklikt worden. Kortom, de site is niet te bezoeken.

Kan ik hier als developer iets aan doen of hebben al die mensen een gare computer?

[ Voor 2% gewijzigd door BtM909 op 29-09-2006 09:09 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke Flash versie heb je nodig voor je objecten en hoe doe je de update / install?

Wij gaan dus echt niet op de website ;) kijken om daar zelf achter proberen te komen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-02 23:51
ik heb gekeken met zowel firefox als met internet explorer, maar hier kan ik de site zonder problemen bekijken (heb de nieuwste flashplayer geinstalleerd staan....)

Strava

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:09:
Welke Flash versie heb je nodig voor je objecten en hoe doe je de update / install?

Wij gaan dus echt niet op de website ;) kijken om daar zelf achter proberen te komen.
Flash 8, maar ik doe geen update of wat dan ook...

Ik heb er gewoon wat flash in gezet, niet meer niet minder.

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je gebruikt de express install optie van UFO om Flash automatisch te updaten naar de laatste versie (xi:"true" in je source code).
Maar het daarvoor benodigde extra flash filmpje ufo.swf staat niet in dezelfde map als de HTML file, en in de HTML code wordt ook niet verwezen naar de plaats waar die wel te vinden is.

Normaalgesproken zou in het witte vlakje bovenop de halftransparante laag dat extra flash filmpje afdraaien, waarin toestemming wordt gevraagd voor installeren van de nieuwe Flash Player:
Afbeeldingslocatie: http://www.adobe.com/support/flashplayer/ts/documents/6a253b75/express_install.gif

Om te kunnen testen of de express install goed werkt moet je op je eigen computer eerst de Flash Player verwijderen, en vervolgens een oudere player installeren.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Barracuda_82 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:25:
[...]

Flash 8, maar ik doe geen update of wat dan ook...

Ik heb er gewoon wat flash in gezet, niet meer niet minder.
Ja en dan is dus de code die je gebruikt van mega belang om je probleem op te lossen ;) Arjen Tempel is iig zo vriendelijk geweest om al op de site rond te neuzen en je een mogelijke oplossing aan te dragen. Probeer daar de volgende keer wel aan te denken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1