Kingdom Hearts 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
EINDELIJK is hij uit in Europa. Heb nu iets minder dan 5 uur gespeeld, en wat een prachtspel is het geworden zeg!

Iedereen die KH1 uitgespeeld heeft zal ongetwijfeld uitgekeken hebben naar dit tweede deel (of misschien zelfs al vanuit de US geimporteerd hebben), en het is het wachten waard geweest. De intro van KH2 is fenomenaal goed! Daarna komt er even een zwak stuk waar je wat geld moet zien te verdienen, maar daarna wordt het spel direct retegoed (in KH1 moest je daarvoor toch al een aantal uren doorspelen).
Heb al 2 "echte" bossfights achter de rug, en deze zijn stukken beter dan het eerste deel. Een gevecht neemt echt epische proporties aan door het combo- en triggersysteem. Op de vijand inhakken tegen waanzinnige snelheid heeft nog nooit zo goed gevoeld. De voiceacting zit ook weeral dik in orde en de graphics zijn prachtig.

Wie heeft dit spel nog al gekocht? Een schande voor de KH fan als je dit niet vanaf de eerste dag in huis haalt :)

Het is wel aangeraden om ook mee te zijn met het verhaal van de gba versie, want het verhaal is anders behoorlijk verwarrend in het begin. Op gamefaqs is hiervoor een story guide te vinden. Dat je ook KH1 moet gespeeld hebben spreekt voor zich, maar mensen die KH2 zouden spelen zonder het eerste deel te kennen zouden zweepslagen moeten krijgen :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubaruRene
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Wie heeft dit spel nog al gekocht? Een schande voor de KH fan als je dit niet vanaf de eerste dag in huis haalt

Idd een schande daarom heb ik de USA release ook.

en die heb ik al uit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

linkje naar de site van de makers?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Screenshots of ander beeld materiaal is altijd wel leuk bij een nieuwe topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb hem gisteren meegenomen voor mijn vriendin (natuurlijk als pre-order).
Ik heb zelf het eerste deel nog niet uitgespeeld, maar ben wel al ver in de GBA
versie. Het is zeker een super spel waar ook maar weinig foutjes in te bekennen zijn.
Mijn vriendin heeft overigens nog niet veel gespeeld aangezien onze kat vermist was,
dus wilde daar eigenlijk dan weer haar aandacht niet aan verspillen.
Vanavond zal ze er als vanouds weer tegenaan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Even een klein schopje.
Het is me opgevallen dat ze door gaan waar Kingdom Hearts Chains of Memories stopt.
Aangezien ikzelf Chains of Memories al een heel eind verder heb gespeeld worden sommige dingen in KH2 me duidelijk.
Dus mijn vriendin is sinds gisteren ook maar gestart met KH - CoM op de GBA zodat ze het verhaal wat beter kan volgen (lees compleet krijgt, aangezien het best te volgen is als je rekening houdt dat je een spel ertussen nog niet hebt gespeeld).
Pagina: 1