Nadat ik mindscape 5 e-mails en 3 brieven geschreven heb... en 0 reactie heb gehad probeer ik het hier maar eens.
Ik kocht de volgende spellen voor mijn vriendin: Mijn Dierenpraktijk en Mijn Paardenrenstal
Installatie van de spellen verliep prima. Maar!!!
Bij het opstarten van Mijn Dierenpraktijk en Mijn Paardenstal crashen de spellen en geven beide Runtime Error, Abnormal Program Termination aan.
De een met het adres: C:\Program Files\Mijn Dierenpraktijk\bin\win32\tpraxis.exe
de ander met C:\Program Files\Mijn Paardenstal\bin\win32\gestuet.exe
Na lang gezocht te hebben en de volgende maatregelen getroffen te hebben ben ik ten einde raad.
Wat heb ik geprobeerd:
alvast bedankt voor uw reactie. gr Shakuhachi
eerder had ze het spel Mijn Manege gekocht.. deze werkt overigens zonder problemen. Andere games werken overigens ook prima op beide pc's..
Ik kocht de volgende spellen voor mijn vriendin: Mijn Dierenpraktijk en Mijn Paardenrenstal
Installatie van de spellen verliep prima. Maar!!!
Bij het opstarten van Mijn Dierenpraktijk en Mijn Paardenstal crashen de spellen en geven beide Runtime Error, Abnormal Program Termination aan.
De een met het adres: C:\Program Files\Mijn Dierenpraktijk\bin\win32\tpraxis.exe
de ander met C:\Program Files\Mijn Paardenstal\bin\win32\gestuet.exe
Na lang gezocht te hebben en de volgende maatregelen getroffen te hebben ben ik ten einde raad.
Wat heb ik geprobeerd:
- 2 pc's met win 2000 en win XP beide zelfde foutmelding
- windows volledig up to date
- laatste drivers voor ati videokaart (9600xt 256 radeon, catalyst 6.8)
- directx volledig up to date
- compatibiliteiten veranderd
- firewall and virusscanners uit
alvast bedankt voor uw reactie. gr Shakuhachi
eerder had ze het spel Mijn Manege gekocht.. deze werkt overigens zonder problemen. Andere games werken overigens ook prima op beide pc's..