Toon posts:

PC crasht na connecten ipod nano

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na het aansluiten van de ipod nano crash de pc, bij reboot krijd ik scherm disk failure, press control+alt+delete to reboote, het lijkt alsof de harde schijf beschadigd is op een of andere manier
Wat kan er gebeurt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:02:
Na het aansluiten van de ipod nano crash de pc, bij reboot krijd ik scherm disk failure, press control+alt+delete to reboote, het lijkt alsof de harde schijf beschadigd is op een of andere manier
Wat kan er gebeurt zijn?
Hoi, welkom op GoT :).

Zou je, om te beginnen, de specificaties kunnen posten van je PC is, welk OS je draait en wat je al zelf hebt geprobeerd. Krijg je bijvoorbeeld dezelfde fout als je de iPod hebt losgekoppeld? Is dit de eerste keer dat je de iPod aansluit, of heb je dat al eerder gedaan?

Kortom, we hebben veel meer informatie nodig om je te kunnen helpen :).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP prof
AMD64 3000+
1 gb
2 harde schijven ata 40 en 20 gig

Voorheen eerder aangesloten, wel eens moeten rebooten omdat pc vastliep, maar werkte meestal wel. Nu had ik ipod aangesloten en op het moment dat ik de schijf van de ipod wilde openen crasht de pc. Na restart komt alleen het opstart scherm, windows start in zijn geheel niet meer op, melding is diskfout. Ipod is niet meer aangesloten
Heb morgen de pc hier, zit nu op ander locatie (eigen pc werkt niet meer dus), kan nu dus geen actie ondernemen.

Vast bedankt voor je snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Mocht ie voor en achter USB aansluitingen hebben, gebruik dan is de achterste ipv de voorste (en ja dat maakt uit!)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.