Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Done. Thankx
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
klein (vervolg) vraagje: waarom is het zo dat verwijderde shopsurveys een "Tweakers.net Editor Login" geven?
Een gewone foutmelding lijkt me wat duidelijker.
Een gewone foutmelding lijkt me wat duidelijker.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Zelfde vraag kwam ook bij mij op. Een algemene "deze user survey bestaat niet (meer)" is misshien handiger en absoluut duidelijker.
De survey bestaat weldegelijk nog, maar deze worden door ons weer onder een soort embargostatus gezet waardoor de survey alleen door de schrijven en de crew gezien, gelezen en bewerkt kan worden. Als lezer zijnde is het niet interessant om een survey-in-opbouw te lezen. Die editorlogin is iets van de backend waarmee de frontpagecrew direct de survey kan lezen en de mensen die geen editorlogin hebben, kunnen datgene dus ook niet lezen. Of dat op een andere manier afgevangen kan worden, dat kan misschien wel, maar daarvoor verwijs ik door naar de devtrack waar dergelijke ideëen geplaatst kunnen worden en vervolgens onder de neus wordt gelegd van het devteam, die daar iets mee kunnen doen.
Wanneer een survey onder embargo is heeft de schrijver van de survey dus nog de kans de survey aan te passen?
Als een survey als zodanig wordt bevonden dat deze niet geschikt is voor de bezoekers, dan wordt er een mail naar de schrijver gestuurd waarin we een aantal aandachtspunten en aanwijzingen geven over hoe hij/zij zijn survey kan verbeteren - er wordt altijd een mail naar de gebruiker gestuurd als wij iets veranderen aan een reactie, Shopsurvey, Productsurvey of iets anders wat diegene geplaatst heeft op Twaekers.net. Het zou van de zotten zijn dat we een survey keihard verwijderen omdat die niet helemaal voldoet aan onze eisen, dat is een mogelijkheid die we echt gebruiken als de survey een of andere grap moet zijn. Met andere woorden, als wij vinden dat je survey niet goed is, dan krijg je van ons een mail en heb je als Productsurveyschrijver tijd genoeg om de survey aan te passen.
Thanks, duidelijke uitleg. Ik zal devtrack binnenkort even bekijken.
Pagina: 1