Sinds april jl. rij ik rond in een Honda civic 1.4 GL'89 met dubbele carburateur. De auto heeft het altijd perfect gedaan, echter was dit gister afgelopen. Na een rit van 30 KM met variërende snelheden liep de auto niet meer lekker stationair, liep hij normaliter tussen de 500-600 RPM was dat nu nog maar 200 RPM. De motor had het duidelijk moeilijk met stationair lopen, echter met rijden was er niets te merken. De motor hield niet in of schokte niet.
Sinds vanavond na een rit van ca. 20 km loopt de auto helemaal niet meer stationair. Zodra ik het gaspedaal los laat valt de motor uit. Ook kan ik hem niet normaal starten maar moet ik eerst een beetje gas bijgeven. Ik kan vervolgens normaal gaan rijden, maar zodra ik het gas loslaat valt de motor weer uit.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb zelf al aan de accu gedacht, maar daar ligt het niet aan dat heb ik al getest.
Sinds vanavond na een rit van ca. 20 km loopt de auto helemaal niet meer stationair. Zodra ik het gaspedaal los laat valt de motor uit. Ook kan ik hem niet normaal starten maar moet ik eerst een beetje gas bijgeven. Ik kan vervolgens normaal gaan rijden, maar zodra ik het gas loslaat valt de motor weer uit.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb zelf al aan de accu gedacht, maar daar ligt het niet aan dat heb ik al getest.