Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Chinees in adresbalk Internet Explorer?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me alsjeblieft helpen. Ik krijg nu Chinese tekens in de adresbalk van mijn Internet Explorer. In dat witte balk waar je een internetadres invoert (deze is zo links mogelijk in het witte vlak), zit in het rechtergedeelte van dit witte vlak een aantal chinese tekens met een groen pijl ervoor..

kan iemand me helpen om die chinese tekens weg te krijgen?
;( ik geloof dat het onstaan is nadat ik tvants had geinstalleerd om voetbal via het internet te bekijken..
please helppp

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Kun je een screenshot posten? Dit doet me enigszins aan spyware denken, heb je de EULA van tvants (?) gelezen?

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Alex schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:00:
Kun je een screenshot posten? Dit doet me enigszins aan spyware denken, heb je de EULA van tvants (?) gelezen?
nee, ik heb meteen geinstalleerd, hij heeft volgens mij ook iets van ActiveXcontrol geinstalleerd..
ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft
Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/6509/20060928231139ll3.png

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat denk ik wel. Dat kan wel eens je probleem zijn. Doe eens een spyware scan, daar zal het waarschijnlijk wel herkend worden.

• Alex)
Post eens een screenshot van Extra > Invoegtoepassingen beheren? (Of meerdere screenshots als het een lijst met scrollbalk is)

Verwijderd

Topicstarter
Alex schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:15:
Post eens een screenshot van Extra > Invoegtoepassingen beheren? (Of meerdere screenshots als het een lijst met scrollbalk is)
http://img242.imageshack.us/img242/562/20060928232147ii8.png

ik denk dat de Chinese Navigation er iets mee te maken heeft...
kan ik dat op de een of andere manier uninstallen?

• Alex)
Het lijkt erop alsof het ermee te maken heeft ja, maar zo te zien heb je nog geen SP2 geïnstalleerd, daardoor kunnen addons niet makkelijk worden uitgeschakeld. Kijk eens in Software rond of je verdachte zaken ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Alex schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:40:
Het lijkt erop alsof het ermee te maken heeft ja, maar zo te zien heb je nog geen SP2 geïnstalleerd, daardoor kunnen addons niet makkelijk worden uitgeschakeld. Kijk eens in Software rond of je verdachte zaken ziet?
ik heb SP2 inmiddels geinstalleerd, wat moet ik nu doen???

• Alex)
Add-on manager openen en vervolgens daar een screenshot van posten (Extra > Invoegtoepassingen beheren)

Verwijderd

Topicstarter
Alex schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:44:
Add-on manager openen en vervolgens daar een screenshot van posten (Extra > Invoegtoepassingen beheren)
Afbeeldingslocatie: http://img432.imageshack.us/img432/8555/20061006000947vt7.png

Afbeeldingslocatie: http://img432.imageshack.us/img432/9394/20061006001014dq3.png

• Alex)
Er zijn er drie die ik sowieso niet vertrouw: de bovenste 3. Verder vind ik ST van (Niet gecontroleerd) Microsoft ook maar vreemd, aangezien de naam ST geen belletje doet rinkelen, en doordat er (Niet gecontroleerd) bij staat kan het zijn dat iemand doet alsof het van MS is. MS ondertekent hun codes tegenwoordig allemaal, daardoor zou het (Niet gecontroleerd) moeten vervallen.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 20:50
Helaas is niet alles van Microsoft ondertekend leerde ik van een videopresentatie van Mark Russinovich van Sysinternals.

Laat eens een paar anti spyware scanners draaien:
Ad Aware
Spybot
Trial versie van Spy Sweeper

• Alex)
Niet alles van MS is digitaal ondertekend, maar de meeste dingen wel. ST zegt me echt niks, en even zoeken op 'microsoft st' levert ook niks op...

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Maar stmain is wel bekend en schijnt bij de MSN Toolbar te horen.

Windows is exiting. Is this OK?

Verwijderd

Topicstarter
Alex schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 01:24:
Er zijn er drie die ik sowieso niet vertrouw: de bovenste 3. Verder vind ik ST van (Niet gecontroleerd) Microsoft ook maar vreemd, aangezien de naam ST geen belletje doet rinkelen, en doordat er (Niet gecontroleerd) bij staat kan het zijn dat iemand doet alsof het van MS is. MS ondertekent hun codes tegenwoordig allemaal, daardoor zou het (Niet gecontroleerd) moeten vervallen.
ik heb voorlopig een aantal uitgeschakeld.. (de chinese tekens zijn inmiddels ook verdwenen)..
ST laat ik maar even staan, totdat iemand zegt dat dat ook daadwerkelijk een boosdoener is..
Bedankt voor je hulp Alex.. :)

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9978/20061006110733qk4.png

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1