Toon posts:

Enable Monitor Laptop??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Excuus als dit topic fout is geplaatst maar ik ben nogal in de stress door hetgeen is gebeurd met mijn laptop. Ik heb abusievelijk bij ==> Display Properties ==> Settings ==> Advanced ==> Monitor ==> Properties geklikt op Do not use this device (disable) en heb toen opnieuw opgestart ;(

Nu zie ik, na het windows logo helemaal NIETS meer. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik dit weer kan aanzetten? Kan ik in een of andere mode het scherm weer activeren? Zoals ik het dus foutief heb gedaan kan ik het niet herstellen want ik zie niets en baal verschrikkelijk. Help alsjeblieft als je weet wat ik moet doen. Ik heb een Dell Latitude D620. Alvast bedankt!

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 21:32

Xer0X

Gotha know??

Je kan er mischien een andere monitor aan hangen.
Of anders kan je drivers nog verwijden in Safe mode. En de drivers weer opnieuw installeren

[ Voor 4% gewijzigd door Xer0X op 28-09-2006 22:54 ]

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:24

empy

Rijdt rondjes

kan je niet een externe monitor er aan hangen? dan kan je vanaf daar de instellingen opnieuw instellen.
Anders zul je een systeemherstel moeten doen, dan moet je vanaf de windows cd opstarten, en dan ergens systemherstel moeten kiezen, ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, maar succes!
edit:

Shit, te laat >:)

[ Voor 5% gewijzigd door empy op 28-09-2006 22:55 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zie je nog wel gewoon de post van je systeem? Zoja, dan is het mogelijk om in de veilige modus danwel de recovery console te komen en kun je op die manier de fout vast wel weer herstellen :)

Verwijderd

Als je geen 2e monitor beschikbaar heb kan je m altijd nog aan je TV hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Xer0X schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:54:
Je kan er mischien een andere monitor aan hangen.
Of anders kan je drivers nog verwijden in Safe mode. En de drivers weer opnieuw installeren
Net het scherm van mijn gewone PC geprobeerd maar dat lijkt niet te werken. Iets verwijderen en opnieuw installeren in Safe mode, tsja, geen idee hoe dat moet :$

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:58:
Als je geen 2e monitor beschikbaar heb kan je m altijd nog aan je TV hangen.
De externe monitor blijft aangeven dat er geen signaal is :/

Verwijderd

Voordat je allerlei herstel zaken gaat doen, druk eens (een paar keer) op Fn + F8. Grote kans dat ie dan weer het tft scherm aanzet.

• Xer0X

Xer0X

Gotha know??

bij het opstarten van je computer op F8 drukken. Dan krijg je een menu. Kan je safe mode kiezen.
Dan ga je naar configuratie scherm => software, daar zoek je je graphische drivers op en deinstaleer je die.

Wat hier boven word gezegt is mischien nog beter 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Xer0X op 28-09-2006 23:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:59:
[...]

Net het scherm van mijn gewone PC geprobeerd maar dat lijkt niet te werken. Iets verwijderen en opnieuw installeren in Safe mode, tsja, geen idee hoe dat moet :$
Veilige modus? Tijdens het opstarten op F8 rammen en dan in het menutje veilige modus kiezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:56:
Zie je nog wel gewoon de post van je systeem? Zoja, dan is het mogelijk om in de veilige modus danwel de recovery console te komen en kun je op die manier de fout vast wel weer herstellen :)
De veilige modus kan ik wel openen maar daar lijkt niets te gebeuren :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:02:
[...]

Veilige modus? Tijdens het opstarten op F8 rammen en dan in het menutje veilige modus kiezen :)
Als ik veilige modus inga (ik kan kiezen uit safe mode, safe mod with networking en safe mode with command prompt) en ik kies de eerste dan krijg ik alleen een lijst met allerlei vreemde kreten (multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)/windows/system32/drivers/ en dan allerlei drivers en dat blijft in beeld maar verder gebeurd er niets.

• Xer0X

Xer0X

Gotha know??

Kan je niet iets van VGA mode kiezen? Dan gebruikt hij je video drivers niet.

En mischioen die instelling dus ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Xer0X schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:16:
Kan je niet iets van VGA mode kiezen? Dan gebruikt hij je video drivers niet.

En mischioen die instelling dus ook niet.
Na het MS WIndows XP scherm zie ik dan nog steeds niets :/

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
Vóórdat het windows logo moet verschijnen blijf je op F8 duwen, zodat je een menu krijgt. Daar kies je veilige modus, en dan zou hij je videokaartdriver niet moeten gebruiken. Daar verwijder je hem net zoals je hem normaal onder windows zou verwijderen. Rebooten en je drivers opnieuw installeren en klaar is Kees stuart_uk!

Verwijderd

enne de optie "laatst succesvolle configuratie" heb je die al geprobeerd
adyta schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:23:
Vóórdat het windows logo moet verschijnen blijf je op F8 duwen, zodat je een menu krijgt. Daar kies je veilige modus, en dan zou hij je videokaartdriver niet moeten gebruiken. Daar verwijder je hem net zoals je hem normaal onder windows zou verwijderen. Rebooten en je drivers opnieuw installeren en klaar is Kees stuart_uk!
lezen is ook een kunst:
Als ik veilige modus inga (ik kan kiezen uit safe mode, safe mod with networking en safe mode with command prompt) en ik kies de eerste dan krijg ik alleen een lijst met allerlei vreemde kreten (multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)/windows/system32/drivers/ en dan allerlei drivers en dat blijft in beeld maar verder gebeurd er niets.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 23:25 ]

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
Ohja, mijn excuses (het is ook al heel laat hoor! 8)7 )

/edit
Laatste werkende configuratie zal niet werken, aangezien Windows niet kan herkennen dat er een hardwarefout is, aangezien de TS dit zelf in heeft gesteld.

[ Voor 60% gewijzigd door Mint op 28-09-2006 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
adyta schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:26:
Ohja, mijn excuses (het is ook al heel laat hoor! 8)7 )

/edit
Laatste werkende configuratie zal niet werken, aangezien Windows niet kan herkennen dat er een hardwarefout is, aangezien de TS dit zelf in heeft gesteld.
Klopt, dat geeft inderdaad hetzelfde resultaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:11:
[...]

Da's normaal, veilige modus is extreem traag om op te starten. Bij 't opstarten kan ie best een paar minuten niets doen om ineens weer verder te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:38:
[...]

Da's normaal, veilige modus is extreem traag om op te starten. Bij 't opstarten kan ie best een paar minuten niets doen om ineens weer verder te gaan.
Ik heb wel 7 minuten naar hetzelfde scherm zitten staren en er gebeurd niets. Ik krijg het niet meer werkend :'(

Verwijderd

hoeveel gebruikersaccounts heb je? moet je op je naam klikken en dan je wachtwoord intypen?

in veilige modus heb je ook het Administrator account die als voordeel heeft een ander gebruikersprofiel te hebben, misschien als je inlogt als Admin (blind inloggen dan) springt je video ineens weer aan.

Worth the try
Pagina: 1