Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Show hier jouw DPC promotieactiviteiten!

Pagina: 1
Acties:

• mberns
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 17:28

mberns

Haribo-aap

Topicstarter
Nu alle koeienbezitters weer terugzijn van hun zomerreces, de koeien }:O }:O weer kunnen genieten van de culinaire verrassingen die hun baasjes mee hebben gebracht, de Kinderen weer vol op naar school zijn en de dagelijkse sleur van het werken weer begonnen is. Blijft er natuurlijk maar één ding over:

Wat en waar heb jij deze zomer je nieuwe DPC GEAR getoond om zo nog meer bij te dragen aan het grote doel wat DPC nastreefd namelijk wereld dominatie op DC gebied.

Persoonlijk was het mijn bedoeling mijn DPC-shirt te showen op het Rode Plein eens kijken of ik wat
TSC Russia mensjes tegen kwam daar in Moskou, maar helaas ik was te laat met bestellen -O-
Uiteraard om te compenseren maar een campingflight to lowlands paradise aangeschaft. Zo geschiede het, mberns op het welbekende lowlands festival als promotie voor DPC. Zie de foto voor het bewijs.

Aangezien de meesten hier net zo statsgek zijn als ik ook maar gelijk een lijst bij houden met potentiele zieltjes die je over de streep hebt kunnen trekken om DPC te joinen. In mijn geval waren dat er 57.000 persoontjes. Dus voorlopig zal ik het mijlpalen lijstje aanvoeren:

Mijlpalen
##NaamAantal
01mberns57.000
02Elteor44.000
03Bio1ogics36.016

Hierbij de foto, natuurlijk het bewijs van:

Afbeeldingslocatie: http://www.bemmelyhills.nl/afbeeldingen/fotos/profielen/DSC00099.jpg

Dus DPC-ers post hier je vakantiefoto met DPC-gear en schep op over al je promotieactiviteiten!!!!!!
Hoe ziet zo'n post eruit:
Foto + locatie en natuurlijk het aantal zieltjes!!! Het mooist zou natuurlijk zijn dat de foto ook nog enigszins op een herkenbare plek is gemaakt, bijvoorbeeld de eifeltoren. :w

[ Voor 15% gewijzigd door mberns op 29-09-2006 13:35 ]

subteam: De Apen

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 15:43

Bio1ogics

Logisch toch?

Ik post wel eens op het Xtreme systems forum, geldt dat ook? :+

"bewijs" : mijn avatar aldaar.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v197/AlfofMelmak/image.jpg

Registred users: 36,016

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Tja, dan ik ook niet uitblijven nietwaar?

Als promo op de Gulpener bierfeesten 2006:
Afbeeldingslocatie: http://www.elteor.nl/fotoalbum/TEB%20Gulpener%202006/magicgallery/DCP_2868.jpg
Onderweg naar de feesten

Afbeeldingslocatie: http://www.elteor.nl/fotoalbum/TEB%20Gulpener%202006/magicgallery/DCP_2871.jpg
In Limburg lopen nog koeien in het wild :)

Afbeeldingslocatie: http://www.elteor.nl/fotoalbum/TEB%20Gulpener%202006/magicgallery/DCP_2907.jpg
Borislavj en Elteor bij de tap ....

O ja, er waren afgelopen jaar ruim 44.000 bezoekers volgens de organisatie ... :)

[Reclame-modus]Er zijn nog steeds t-shirts te koop![/reclame-modus]

[ Voor 4% gewijzigd door Elteor op 29-09-2006 11:31 ]

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-11 13:39
Beetje promo gerelateerd.
Kwam net op de frontpage een artikel over de effectiviteit van in-game reclame tegen.

En wat toont het plaatje bij het artikel... :)
nieuws: Onderzoek: 'In-game advertising verkeerd aangepakt'
Benieuwd of dit effectief gaat zijn. :P

[ Voor 6% gewijzigd door D2DM op 22-12-2006 18:25 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
We hebben namens Division Brabant op 3FM Serious Requests een nummer aangevraagd en tevens een donatie gedaan. Weet alleen niet of we ook genoemd zijn op de radio :D Maar we hebben ons best gedaan :P

• Valing
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-12-2021
Witlof schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:48:
We hebben namens Division Brabant op 3FM Serious Requests een nummer aangevraagd en tevens een donatie gedaan. Weet alleen niet of we ook genoemd zijn op de radio :D Maar we hebben ons best gedaan :P
Welk nummer?
Laat me raden. brabant van Guus Meeuwis :P

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Valing schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:20:
[...]

Welk nummer?
Laat me raden. brabant van Guus Meeuwis :P
jij mag nooit meer raden ;)

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk dat er binnekort nog een leuk promostuntje zit aan te komen, maar ik ga lekker niets verklappen... ga maar bij iisschots zeuren >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Witlof schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:48:
Met een miljoen luisteraars sta je wel meteen heel hoog in de mijlpaal-lijst leden werven :+

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
Pim. schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:52:
Ik denk dat er binnekort nog een leuk promostuntje zit aan te komen, maar ik ga lekker niets verklappen... ga maar bij iisschots zeuren >:)
Ze kunnen zoveel zeuren als ze willen, maar zoals anderen wel ervaren hebben krijgen ze geen tot weinig informatie. :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

eeh luchtbus in toulouse heeft tijdje seti gedaan voor dpc met zo'n 50 sgi's altixen en dan mijn eigen fam. in frankrijk met 120 celeronnetjes

Verwijderd

iisschots schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:27:
[...]

Ze kunnen zoveel zeuren als ze willen, maar zoals anderen wel ervaren hebben krijgen ze geen tot weinig informatie. :)
Zelfs weinig hebben we niet gehad! |:(

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Hahaha, en ik vertel óók niks :9

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
Kuuke schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:41:
Hahaha, en ik vertel óók niks :9
Mooi, anders moesten we die snavel van jou gaan afknippen ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1