Toon posts:

TFT Asus PW201

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om het 20 inch tft scherm van Asus, de PW201 aan te schaffen. Nu heb ik op het internet al verscheidene reviews en beoordelingen van "professionals"gelezen, maar ik blijf nog met een beetje verward gevoel zitten. De "professionele"beoordelingen zitten zo rond de acht qua beoordeling na alle test, met de nodige plussen en minnen, maar bij de reviews lees ik hele positieve beoordelingen, maar ook minder goede beoordelingen.
Ik ben er dus nog niet uit....Mijn vraag hier is dan ook of er mensen zijn die mij hun ervaring met bovenstaand scherm kunnen mededelen of hier hun voors en tegens kunnen melden. Bovendien sta ik natuurlijk open voor andere suggesties op het gebied van tft schermen. Het scherm moet een beetje allround zijn...Beeldbewerking, games en misschien eens een "stukje" tv, al moet het niet gezien worden als hoofd tv toestel...Mijn voorkeur gaat uit naar een breedbeeld scherm.
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

M.vr.gr.
Peter

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien dat je het topic nog niet gezien hebt, maar dit is een vraag die op zich prima past in het \[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 11 topic. Daarin staat ook veel informatie over dit scherm en volgens mij zijn er ook al mensen die het scherm zelf hebben. Ook je andere vragen over suggesties en alternatieven worden in dit topic ruimschoots beantwoord. Zeker de moeite waard :)

Verwijderd

Niet dat mensen antwoord geven op je vragen die je in 20" en groter steld
Niemand weet wat of heeft wat tezeggen over de pw201 na meerdere vragen gesteld tehebben is mij gebleken.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Ik gok dat niemand hem heeft, omdat je voor vergelijkbare prestaties kan kopen voor minder geld.
Of betere voor hetzelfde bedrag.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:59:
Niet dat mensen antwoord geven op je vragen die je in 20" en groter steld
Niemand weet wat of heeft wat tezeggen over de pw201 na meerdere vragen gesteld tehebben is mij gebleken.
Dan zullen er wel geen ervaringen zijn, lijkt me. Het is ook niet echt een populair scherm.

Verwijderd

Hij kost misschien wat meer maar ziet er gelijk wel 10x beter uit dan de meeste schermen. Je zou toch denken dat meer mensen hem hebben aangezien als ik search do in de forums ik meerdere mensen er vragen over zie stllen omdat ze hem willen aanschaffen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vragen ok, maar zie je ook antwoorden? :P Want daar gaat het toch om :)

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:09:
Vragen ok, maar zie je ook antwoorden? :P Want daar gaat het toch om :)
nooit 1 antwoord maar de mensen die de vraag hebben gesteld zouden misschien 1tje gekocht kunnen hebben.

Moet zeggen dat jullie wel zinnege onzin eruit gooien op de forums hier lijkt wel of 3% hier ook wat bruikbare informatie is.

Niets hulpzaams temelden waarom posten jullie dan.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:03:
Hij kost misschien wat meer maar ziet er gelijk wel 10x beter uit dan de meeste schermen. Je zou toch denken dat meer mensen hem hebben aangezien als ik search do in de forums ik meerdere mensen er vragen over zie stllen omdat ze hem willen aanschaffen
Daar word het beeld nog niet beter van ;) Je kijkt toch ook naar het scherm zelf en niet naar de omlijning. Maar inderdaad,bij de eerste keer dat ik het scherm zag dacht ik hebbehebbe tot ik de prijs zag, toen dacht ik weer function over form.

Maar kijk bv eens op een ander forum:
http://www.hardforum.com/...t=1069366&highlight=PW201
staat wel wat info denk ik:)

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:35:
[...]

Daar word het beeld nog niet beter van ;) Je kijkt toch ook naar het scherm zelf en niet naar de omlijning. Maar inderdaad,bij de eerste keer dat ik het scherm zag dacht ik hebbehebbe tot ik de prijs zag, toen dacht ik weer function over form.

Maar kijk bv eens op een ander forum:
http://www.hardforum.com/...t=1069366&highlight=PW201
staat wel wat info denk ik:)
Ah kijk daar heb ik wat aan bedankt _/-\o_ effe sniffen :9~
Pagina: 1