Toon posts:

Doe ik dit nou goed of stel ik me aan ? :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me ]T_E_O [=- moddert niet zo heel lang nog dus ff een vraagje.

In http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15506&t= staat de volgende reactie van bork :
nou, ik w8 nog op de reacties die gaan lopen zeuren dat de audio on board weer 10 x nix is, zeg maar zo, krijg je r ook weer bij voor dat geld
Is het terecht dat ik die een -1 overbodig geef ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hij is overbodig. In principe stipt íe bij voorbaat aan dat Geluid onboard niet zo erg is als de gebruikelijke trollen menen. Hij formuleert het wel op zo'n manier dat íe zelf een beetje trollig is.

Hij plaatste zeg maar een reactie op iets wat er nog niet was, dus nogal "overbodig".

(ik denk dat een 1 het hoogst haalbare mag zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik vind het bijna 'n flamebait: "ik w8 nog op de reacties die gaan lopen zeuren". Das naar mijn gevoel reacties uitlokken!

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Als je het ziet als uitlokken van negatieve reacties, kan je het een troll geven. In dit geval zou ik dat echter niet doen.

De reactie zorgt er namelijk ook voor dat deze reacties uitblijven, dus dat is weer iets positiefs, je bent natuurlijk ook wel heel erg dom als je na zo'n post gaat beginnen over onboard audio.

Wat mij betreft staat hij prima op 0 (Met de tag: Overbodig)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op woensdag 31 januari 2001 11:08 schreef Floris_Diemel het volgende:
ik zou mogen hopen dat we er van uitgaan dat users goeie posts doen.. anders kan je gewoon beter bij elke frontpage een aantal niet gewenste zaken adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Op woensdag 31 januari 2001 11:08 schreef Floris_Diemel het volgende:
Als je het ziet als uitlokken van negatieve reacties, kan je het een troll geven. In dit geval zou ik dat echter niet doen.

...
Nou ben ik het even kwijt, correct me if I'm wrong:
** Uitlokken van negatieve reacties, SoR == -1 flamebait
** Irritante ongefundeerde quasi-informatieve onzin == -1 troll.

edit:
Ik geef zelden trolls. Er is namelijk enige intelligentie vereist voor een goede troll, en daar is meestal weinig van te bespeuren. Meestal flamebait dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hij is wel redelijk overbodig (iig geen punten waard). De smily doet vermoeden dat de opmerking niet negatief trollig is bedoelt. Het lokt IMO ook geen negatieve reacties uit. De poster verkondigd iets dat nogal vanzelfsprekend is, dus daar hoef je weinig tegenstand bij te verwachten.
Pagina: 1