Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Kan je misschien iets meer informatie geven?
-Is het de bedoeling dat je de veteranen van DPC gaat interviewen?
-Worden de personen die geïnterviewd worden aangeleverd of moet je zelf een selectie maken?
-Is het de bedoeling dat het interview in IRC wordt afgenomen of op locatie (ok die is denk ik behoorlijk obvious).
-Worden de personen die geïnterviewd worden aangeleverd of moet je zelf een selectie maken?
-Is het de bedoeling dat het interview in IRC wordt afgenomen of op locatie (ok die is denk ik behoorlijk obvious).
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Gewoon leden van DPC, het lieftst die een beetje bekend zijn.Pavla schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:47:
Kan je misschien iets meer informatie geven?
Dat doen we in overleg. Gewoon namen van personen aandragen en dan maken we op FDO daar een keuze uit.-Worden de personen die geïnterviewd worden aangeleverd of moet je zelf een selectie maken?
Dat mag je zelf afspreken met die persoon-Is het de bedoeling dat het interview in IRC wordt afgenomen of op locatie (ok die is denk ik behoorlijk obvious).
Op http://www.dutchpowercows.org staan wel een aantal interviews. Kun je zien wat we ongeveer verwachten.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
En heeft Gronik geen zin meer om zijn werk voor te zetten ? Of heeft niemand nog iets van hem gehoord
Gronik heeft met zeer goede redenen een aantal activiteiten voor de Dutch Power Cows op een laag pitje moeten zetten. Mede daardoor ook deze oproep.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:54:
En heeft Gronik geen zin meer om zijn werk voor te zetten ? Of heeft niemand nog iets van hem gehoord
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Leuk idee, nooit geweten dat het eerder op DPC heeft gestaan..
"Hé Bob, drie bier!"
Ik verwijs ook even naar het verzameltopic: [DPC] Leden interviews
Mensen met interesse en/of vragen kunnen altijd aankloppen
Mensen met interesse en/of vragen kunnen altijd aankloppen
Lijkt me leuk om te lezen, leden en crewinterviews
Goed idee
Pagina: 1