Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Het is een 'gevoel' van KR, volgens mij hoaxed hij nu echt in het wilde weg 
De D50 bestaat helemaal nog niet zo lang, en met 3 fps en een 10 mpix sensor zou hij volgens mij wel HEEL dicht in de buurt van een d80 komen. Nikon zou hier zijn eigen ramen niet mee ingooien, maar gewoon het hele gebouw waar de ramen in zitten opblazen...
Een d50s met een íets groter scherm en nieuwe firmware geloof ik nog wel, maar een d60 met 10 mpix, neuh, daar is het nog te vroeg voor...
edit: de D50 is trouwens in april 2005 aangekondigd.
De D50 bestaat helemaal nog niet zo lang, en met 3 fps en een 10 mpix sensor zou hij volgens mij wel HEEL dicht in de buurt van een d80 komen. Nikon zou hier zijn eigen ramen niet mee ingooien, maar gewoon het hele gebouw waar de ramen in zitten opblazen...
Een d50s met een íets groter scherm en nieuwe firmware geloof ik nog wel, maar een d60 met 10 mpix, neuh, daar is het nog te vroeg voor...
edit: de D50 is trouwens in april 2005 aangekondigd.
[ Voor 23% gewijzigd door Henk op 28-09-2006 19:58 ]
Verwijderd
Op de Photokina heb ik bij Nikon navraag gedaan over de planning van nieuwe camera's en het eerste wat nu in de planning zou staan is een s versie van de D200, maar dat zal pas voorjaar 2007 worden. Ook een opvolger van de D2 serie zit er wel aan te komen, maar zal nog even op zich laten wachten.
Al met al had ik niet het idee dat er al snel (voor de kerst) wat nieuws aan zit te komen... Maar hey, er bestaan geen betere acteurs dan camera bouwers, dus of ze me de waarheid hebben gezegd ???
Al met al had ik niet het idee dat er al snel (voor de kerst) wat nieuws aan zit te komen... Maar hey, er bestaan geen betere acteurs dan camera bouwers, dus of ze me de waarheid hebben gezegd ???
Nu al een s van de D200; dat zou wel snel zijn denk ik.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Ja, dat vond ik dus ook al... De opvolger voor de D2H lijkt me begrijpelijker.
(De D2H is in sommige landen al niet meer te koop)
(De D2H is in sommige landen al niet meer te koop)
FG Algemene policy
Ken Rockwell speculeert altijd een end in't wilde weg: omdat mensen nu zoeken op D3H/D3X of D60: zodat hij weer visits krijgt op zo'n loze pagina. Ken is echter geen betrouwbare bron voor dit soort dingen, dus deze gaat dichtGeruchten/roddel/speculatietopics
Deze zijn toegestaan in FG: Over geruchten discussieren is leuk, maar geef minstens een betrouwbare bronvermelding en een fatsoenlijke topicstart, anders gaat het onherroepelijk op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()