Toon posts:

[XP] SP2 verreist omzeilen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Zit met het volgende probleem.
Heb hier het volgende product. :

http://www.pinnaclesys.co...azzle+VideoCollector+2006

Dazzle Videocollector blabla bla. Gewoon een TV kaartje met de nodige extra software en stuurprogramma's.

Nu loop ik echter tegen het volgende probleem aan. Heb zelf ATM SP1 echter de drivers vereisen SP2. Echter nu heb ik voorheen wel SP2 gehad maar was daar totaal niet tevreden over. En dus verblijf ik liever @ SP1.

Weet iemand hier misschien een workaround voor?

Ikzelf vermoed n.l. dat de reden dat de software SP2 verreist niet ligt in de functies die SP2 bied tov SP1 maar eerder gewoon dat SP2 als vereiste is aangevinkt in de installer maar verder niets belangrijk doet qua meerwaarde.

Bij voorbaat dank.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat is er mis dan met SP2? Als het je puur om dat opdringerige security center gaat, dat valt prima te slopen hoor :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Orion84 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:04:
Wat is er mis dan met SP2? Als het je puur om dat opdringerige security center gaat, dat valt prima te slopen hoor :)
Idd, gewoon de service uitschakelen bij msconfig :Y)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon geen SP2. :)

Security Center was het eerste dat ik eruit gehaald had tzt. ;)

Verwijderd

welke installer gaat het om? Ik kan op de pinnacle site zo snel even niet de drivers vinden voor t apparaat.

Verwijderd

Je bent ervan op de hoogte dat je na 10 october geen security fixes meer zult krijgen voor sp1 omdat er dan geen support meer op geleverd wordt? Windows XP SP1 and SP1a support ends on October 10, 2006
Pagina: 1